FANDOM

Flaga Koalicji Rozejmu.jpg
Flaga Koalicji Rozejmu
Koalicja Rozejmu
Typ władzy republika federalna
Waluta 1 paktus = 100 konsulów
Stolica/główna siedziba Astaria, Pengcho
Podział administracyjny 234 państwa
Język zhoughath
Święta narodowe 25 listopada (Dzień Deklaracji Utworzenia Koalicji – 2140 r.)
Data rozwiązania 7204 (przegrana w Wielkiej Wojnie)

Zjednoczone Imperium Koalicji Rozejmu - jedno z czterech Zjednoczonych Imperiów biorących udział w Wielkiej Wojnie. Jak wszystkie poza Unią Planetarną poniosły klęskę.

Opis

Godło Koalicji Rozejmu.jpg

Godło Koalicji Rozejmu

Wielka Wojna objęła wiele terenów. Gdy Kraj Anosorentów zaatakował Hardim – kolonię Ghankhurunów – Unia, która odparła atak zajęła ją i wcieliła do swych włości. W odpowiedzi Cesarstwo Ghankhurunów, Związek Wędrownych Ludów i Opuszczona Galaktyka stworzyły Zjednoczone Imperium Koalicji Rozejmu. Mocno wdała się we znaki zarówno Wolnym Planetom i Krajowi Anosorentów, jak i Federalnym Państwom.

Kultura

W przeciwieństwie do monarchistycznej i arystokratycznej Unii, czy teokratycznego i imperialistycznego Państwa Anosorentów lub korporacyjnych i militarnych Federalnych Państw, Koalicja prowadziła politykę spokoju i pogodzenia. Konsensus jaki tam panował, przerażał wrogów, zwłaszcza Unię.

Siły zbrojne

Mimo swej potęgi ZIKR nie było stać na wojnę. Wypady partyzanckie, kaperstwo czy walka na odległość były zdecydowanie bardziej skuteczne niż walka regularna, a jednak i ta miała dużo zalet m. in. całkowita dezorientacja wroga podczas walk partyzanckich na szlakach zaopatrzeniowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki