FANDOM

Szary Rycerz

Rycerz Miecza Równowagi ze składaną tarczą psioniczną po lewej i mieczem energetycznym z biostali po prawej

Zakon Rycerzy Miecza Równowagi - zakon podlegający bezpośrednio Wspólnocie Nexusiańskiej, którego jedynym zadaniem jest utrzymywanie Równowagi w Nexusie, eliminując anarchistyczny Chaos i wrogi mu autokratyczny Ład. Oba te Żywioły Pierwotne chcą bowiem zdobyć dla siebie, ale osobno, cały ultrawszechświat. Na szczęście walki wykorzystują by jeszcze bardziej ich zniszczyć. Rycerze są całkowicie apolityczni, nie interesuje ich jakakolwiek polityka ani pieniądze, porzucili wszystko byle tylko bronić mieszkańców przed złem ze strony jednych i drugich.

Historia

Działalność

Zadaniem Rycerzy jest tropienie wszystkich istot Chaosu i Ładu, a także ich kolaborantów. Mają niemalże nieograniczone środki, za pomocą specjalnych traktatów mogą zmusić państwa by doszło między nimi do rozejmu lub nawet pokoju w celu zwalczenia wielkiego najazdu jednego z tych Żywiołów Pierwotnych. Choć podlegają Wspólnocie nie mają jednak żadnego wpływu na jej politykę, a jedynie odpowiadają przed ich rządem. Naczelnym zadaniem Zakonu jest czasami pomoc jak wrogom tak i przyjaciołom, dzięki czemu niejako Wspólnota wpływa na to co się dzieje również i poza jej granicami. Obowiązek wywiązania się z traktatów jednak mają wyłącznie członkowie i wasale Wspólnoty Nexusiańskiej, w przypadku zagranicy takiej jak Imperium czy Kombinat potrzeba jednak specjalnego pozwolenia przywódców, dlatego czasami Wielki Mistrz niejako szantażował dysydentów politycznych, aby zmusić władze do nawiązania przymierza z wrogiem na czas ataku zmasowanego Chaosu czy Ładu.

Wyposażenie

Przeniewiercy

Ciekawostki

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki