FANDOM

Wymiarostatki - statki będące odpowiednikiem warhammerowskich światostatków. Różnicą jest fakt że to wymiar, który przemieszcza się po Fantazji, a charakterystyczna jest sieć bram prowadząca do niego na pojeździe. Konstrukcja przypomina eldarskie światostatki i transwymiarowce, a funkcja jest połączeniem takiego pojazdu, miasta w międzywymiarze i bram prowadzących do i z wymiaru. Wymiarostatki to luksus na który mogą sobie pozwolić najbogatsi, ale są też i artefaktyczne, pamiętające czasy Reinkarnatów i Pierwszych.

Znane wymiarostatki

  • Po Zdarzeniu - wymiarostatek Frakcji Przemka. Wymiar apokaliptyczny pełen mutantów i Opętanych, źródło potęgi Frakcji. Obecnie w drodze z Trójgranicznego Centralnego Wymiaru do Gór Creepy.
  • Sims Nexus - wymiarostatek Wielkiego Układu. To uniwersum The Sims, które zaludnił swoimi Simami i kilkoma rasa nadnaturalnymi jak syreny, plumboty czy mumie, a raczej jakie są w każdym wymiarze serii gier The Sims. W jego imieniu Lordem Admirałem-Regentem jest Gwidon Ćwir, głowa rodu Ćwirów.
  • Sailor Moon-20 - wymiarostatek ten jest jednym z wymiarów Przymierza CreepyTown. Tam postacie pochodzą z popularnego japońskiego anime Sailor Moon: Czarodziejka z Księżyca, ale tamto uniwersum różni się tym, że Królowa Beryl przeszła na stronę czarodziejek i pomogła pokonać Królestwo Ciemności. Jego obecne położenie to wschodnie Góry Creepy.
  • Killzone Infinite Warfare - wymiarostatek gdzie uniwersum Killzone miesza się z Call of Duty: Infinite Warfare. Należy do Prawdy.
  • Wei-go - wymiarostatek Templariuszy Solariańskich. To świat gdzie Ziemię podbili w XVI wieku Chińczycy, a na dodatek w kosmosie panuje steampunk. Mieszkańcy latają na kosmicznych sterowcach oraz kosmolotach przypominających samoloty z Pierwszej Wojny Światowej, tylko wykonane z innych materiałów, a w miejscu siedzisk jest hermetyczna kabina.

Zagubione wymiarostatki

  • Dominance - wymiarostatek Koalicji Nexusa. Był uniwersum w którym Europa w XVIII wieku się zjednoczyła w iście nazistowskie uniwersum i podbiła cały świat, a potem zmuszona była do liberalnych reform. Wywołało to wojnę domową, którą uciszyła interwencja arkturiańskich wojsk. Zniknął w styczniu 2017 roku kierując się na południe z Gór Usmeni na Płaskowyż Nexus gdzieś w połowie drogi, lecąc nad Pustynią Solus.

Zniszczone wymiarostatki

  • Assassin's Creep - wymiarostatek Przymierza CreepyTown. Tam Isu nie wyginęli a konflikt między Templariuszami a Asasynami objął i ich. W trakcie lotu wpadł w sztorm szalejący na cieśninie między Archipelagiem Tybalta Werońskiego a Pustkowiami Szahrandusu, udało się jednak ocalić populację. Pojazd roztrzaskał się o wybrzeże Szahrandusu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki