FANDOM

Harbor by joakimolofsson-d5v21n6.jpg

Isla de Clara w wymiarze Mój Własny Świat

Wymiar Mój Własny Świat (przez Przymierze CreepyTown zwany Tale of Mysterious Creatures) - wymiar będący najważniejszym, bo symbolicznym miejscem. Pełni niejako rolę faktycznej stolicy Przymierza - po zajęciu CreepyTown w trakcie Wojny Krajowej naczelna administracja przeniosła się na Ziemię Cesarską, a reszta władzy - do tego wymiaru, zaś po Oblężeniu Ziemi Cesarskiej cała władza uciekła tutaj. Miejsce to jest wiernie odwzorowaną kopią Trójgranicznego Centralnego Wymiaru. Sam wymiar znajduje się w sąsiedztwie z uniwersum Ziemi Cesarskiej, ale dotrzeć tam można wyłącznie obok tego wymiaru. Leży niedaleko Doliny Wikiańskiej, na Wzniesieniu Rozpaczy. Cały wymiar został spustoszony przez Projekt 24031997 zwany "Letztewunderwaffe", ale liderzy uciekli.

Historia

Cała historia jest tutaj.

Ważniejsze miejsca

  • Ziemia Mój Własny Świat - odwzorowanie Ziemi Krajowej w wymiarze Mój Własny Świat. Tam historia jest zupełnie inna, a na dodatek cała planeta jest pod zwierzchnictwem Przymierza. Arena głównych starć podczas ostatniej bitwy Wojny CreepyTown, zwanej Atakiem na MWŚ.
    • Wyspa Kraj - wyspa podobna do tej z Ziemi Krajowej, akcja jest taka jak w świecie zwanym Podstawą z tą różnicą iż CreepyTown jest wolnym miastem i stolicą Przymierza. W przeciwieństwie do oryginału wyspa jest skolonizowana tylko w granicach Znanej Części. Prócz tego CreepySea to nie akwen wodny, ale miejsce jakie jest całe pełne żółtej mazi uniemożliwiającej okrętom normalne pływanie.
    • Pustkowia - tereny Stanów Zjednoczonych, mocno spustoszone z powodu wywołania tam planowanego nuklearnego holokaustu. Obecnie cały ten teren i pogranicze jego przypominają to co zna wielu fanów uniwersum Fallout.
    • Moskiewskie pod-miasto - teren który stworzono jako wersję Moskwy z Metro 2033. Wszystkie stacje zostały dokładnie odwzorowane, ale nie oznacza to iż samo miasto na powierzchni nie jest zamieszkałe. Teren ten jest znany z wiecznej, surowej zimy. Budynki na powierzchni pełnią bardzo często rolę bunkrów.
    • Stacja Cytadela - stacja na orbicie lokalnej wersji Ziemi, jednej z planet w wymiarze. Połączenie tej z System Shocka oraz z Mass Effect. Dolna część przypomina tą z tego drugiego uniwersum, gdzie Prezydium pełni rolę połączenia tej części z pierwszą.
  • Aratoht - planeta będąca wielkim więzieniem dla wrogów Przymierza. Jest 5 kontynentów, a każdy dla innego rodzaju więźniów oraz setki wysp dla tych, którzy są szaleńcami. Największy nazywa się Uskra, przeznaczony dla więźniów politycznych, a najmniejszy i owiany najbardziej mroczną sławą - Ahro. Tam bowiem zsyła się seryjnych morderców. Zesłani pracują w obozach pracy i na stacjach kosmicznych, gdzie wykonują niebezpieczną pracę jak tworzenie broni, wydobycie minerałów, a nawet konstrukcja okrętów kosmicznych.
  • Oko Grozy - olbrzymi obszar jaki stworzono w formie kopii świata Warhammer 40,000. W środku jednak nie znajduje się portal do Immaterium, ale brama międzywymiarowa, a obok niej sztuczna planeta-słońce, na której wydobywa się ciemną energię i Pierwiastek Zero. Samo "słońce" wygląda jak czarna kula z białawo-niebieską poświatą.
  • Maelstorm - drugi, mniejszy od Oka Grozy obszar, będący gwiezdnym zagłębiem górniczo-przemysłowym. Znajduje się w samym centrum Drogi Mlecznej, jednak tam w centrum obok bramy do międzywymiaru znajduje się jeden z nielicznych cudów natury - gwiazda stworzona z czystej Imaginacji. Cały teren jest najeżony rozmaitymi fortyfikacjami jakie mają uniemożliwić ewentualny atak ze strony wrogów Przymierza CreepyTown, jak choćby Aliansu Sług.
  • Terra Nova - planeta Federacji, wersja Ziemi sprowadzona z jednego z alternatywnych światów Mieszanego Świata, gdzie dinozaury nadal żyją. Miejsce to zajmują majestatyczne budowle Boskiego Imperium, potężnej frakcji pokonanej w tamtym świecie przez Federację, jej sojuszników oraz Zakon Koniunkcji tamtej alternatywy Lwowskiego.
  • Olimp - planeta będąca siedzibą dawno podbitego Boskiego Imperium. Miejsce to jest jednm z niewielu gdzie miasto-planeta kooperuje z ekosystemem. Dzięki temu nie istnieje żadne wielkie ryzyko wyniszczenia planety zanieczyszczeniem czy innymi rzeczami.

Ciekawostki

  • Wymiar ma swoją własną wikię.
  • Istnieją tam też postacie oryginalnie występujące w oryginalnym Tale of Mysterious Creatures, ale zazwyczaj działają na uboczu i nie włączają się do ważnych wydarzeń Fantazji.
  • Lwowski zdobywając CreepyTown, a następnie tracąc przez powstanie niejako wymusił wygnanie Salai i innych jej podobnych z wyspy. Teraz są tam tylko Ci co popierają go lub też neutralni wobec jego frakcji czy wrogów. Nielicznymi wyjątkami są Piekło, Checkowia (główne państwo Netrolli) oraz Federacja Heinricha Welffa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki