FANDOM

  • Wspólny (Age of Stars) - urzędowy język w Imperium. Jest podzielony na trzy odłamy - szlachecki (angielski brytyjski), cesarski (chiński mandaryński), macierzysty (rosyjski) i robotniczy (angielski amerykański). Najczęściej używa się szlacheckiego i robotniczego, gdyż są najbardziej powszechne.
  • Wspólny (Mindless Conflict) - język Cesarstwa Makandaru. Używany jako oficjalny język do administrowania wszystkich królestw. Jest mieszanką naszego niemieckiego, angielskiego i łaciny. Nie ma wyraźnej gwary kast i regionów w wyrazach i wymowie.
  • Wspólny (Ósme Wody) - dawniej język świata, będący odpowiednikiem angielskiego, staro-cerkiewno-słowiańskiego i łaciny. Po zalaniu wszystkich lądów przez tak zwaną "wielką wodę" cywilizacja renesansu poszła w rozsypkę. Istnieje Dialekt Powierzchniowy oraz Dialekt Głębinowy.
  • Wspólny (Nexus Uniwersum) - język wszystkich istot rozumnych z ras Równowagi. Wydaje się być angielskim z alfabetem z Gwiezdnych Wojen oraz z językami z Ziemi oraz innych obcych cywilizacji.
  • Wspólny (Postkoniunkcja) - dawniej język tylko Wspólnoty, obecnie będący wypieranym z użycia przez urządzenia tłumaczące języki w czasie rzeczywistym. Używany nadal w poczcie, informatyce oraz handlu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki