FANDOM

Walki podczas Wojny Gildii
Wojna Gildii
Początek 1:980 Terry (3379)
Koniec 2:017 Terry (3416)
Miejsce Nexus
Przyczyny próba zwiększenia wpływów przez obie korporacje we wszechświecie kosztem rywalizującej
Skutki Pacyfikacja Lwowski Corporation oraz Korporacji Handlowej,
ograniczenie wpływu korporacji na Nexusa,
ujawnienie się Loży Nexusa oraz polowanie na jej członków przez wywiady i kontrwywiady
Wynik Wygrana Wspólnoty Nexusiańskiej
Strony
Logo Lwowski Corporation Kombinat Arkturiański Logo Czevak Industries Kombinat Przemkowski
Dowódcy
Logo Lwowski Corporation Arcturus Lwowski,
Logo Lwowski Corporation Juliana Tesla,
Logo Lwowski Corporation Leliana Kastarian
Logo Czevak Industries Przemysław Czevak,
Logo Czevak Industries Lonia Trocki†,
Symbol Korporacji Handlowej Rada Korporacji Handlowej
Straty
Bitwy Bitwa nad Argos Kilm,
Zdobycie Maya Planet przez Kombinat Arkturiański,
Ziemiobójstwo Ratorii

Wojna Gildii - konflikt między Kombinatem Arkturiańskim, a Przemkowskim toczący się od 1:980 Terry do 2:017 Terry. Oprócz Lwowski Corporation po stronie Lwowskiego stanęło więcej firm i gildii, jak Metro Factories, czy też Stahlakrieg Arms. Wsparcia udzielało wiele kolonii, które niezależnie od protektorów, albo frakcji pomagały Kombinatom. Z kolei wsparcia Czevak Industries udzielił w dużej mierze Kombinat, który chciał sam poszerzyć swoje wpływy i terytoria oraz jedna z głównych korporacji Nexusa - Korporacja Handlowa. Zakończyła się sporymi zniszczeniami w wielu koloniach w kosmosie oraz ograniczeniem wpływu korporacji oraz innych firm do minimum. Wiele kolonii wówczas samodzielnie ogłosiło niezależność i musiało się borykać mocno z konsekwencjami tego wyboru. Innym smutnym obliczem wojny były ziemiobójstwa - zniszczenia lub wyludnienia całych planet.

Preludium do wojny

Przemysław Czevak był jednym z dostawców broni dla Kombinatu oraz partnerem handlowym Korporacji Handlowej, jednej z największych spółek handlowych, zajmującej się praktycznie wszystkim. Jej wsparcie sprawiło, że Czevak mógł wejść do gry o zdominowanie wolnego rynku. Jednocześnie wchodziła niezależna firma, stawiająca sobie za cel współpracę między korporacjami i kompaniami. Lwowski starał się zbudować własną Korporację, a grupy popierające jego firmę nazwano Klanem Firmowym. Arcturus sfinansował budowę własnej armii, co trochę przeraziło świat, zapewnił on jednak, że jest to tylko i wyłącznie ochrona jego firmy.

Czevak był tym zdenerwowany oraz, o ironio - przygotowywał się do prywatnej wojny. Chciał całkowicie zniszczyć korporację Arcturusa, rzucić go na kolana, a uderzając za pomocą sztyletów, które miały wpaść jego sojusznikom w plecy - przejąć całkowitą władzę nad Korporacją Handlową i zdominować wolny rynek całego znanego Nexusa. Zapewniłoby mu to monopol i odsunęło potężnego oponenta z polityki i wielkiej gry o pieniądze.

Przebieg wojny

Uformowanie się Kombinatu Przemkowskiego

Proklamacja Kombinatu Arkturiańskiego