FANDOM

Order Volcanus Ten artykuł jest jednym z Artykułów na medal na tym Fandomie, decyzją jego administracji. Jest więc to sprawdzony artykuł, godny uwagi a przede wszystkim przeczytania.
Destiny

Wizerunek okrętu

Wielka Wiktoria to piętnastokilometrowy okręt, połączenie lotniskowca z niszczycielem. Nie jest zbyt szybki i zwrotny, za to solidnie opancerzony i dobrze wyposażony. Orbituje wokół Księżyca, po jego ciemnej stronie. Dzięki niemu właśnie Lwowski broni Ziemi. Z Wielkiej Wiktorii leci transportowcem gwiezdnym wielkości Mriji i ląduje w bazie Delta Arktur-Vittoria 16, na wyspie Kraj.

Okręt ten posiada całe eskadry kosmolotów i kosmokopterów. Swój mostek ma z tyłu, jako forma piramidy. Tył jest w formie połowy koła, gdzie z tyłu są silniki. Od mostka i silników ciągnie się długa na 9 kilometrów część pojazdu. Ten okręt jest dobrze uzbrojony i na dodatek posiada wzmocnione tarcze kinetyczne.

Jeśli chodzi o liczbę osób tam będących, liczba wynosi około 20 tysięcy członków załogi, co już samo w sobie zadziwia, jeśli liczyć też roboty na pokładzie. Oprócz tego jest tam duża sala konferencyjna i dobrze wyposażone farmy, hodowle i laboratoria. Można powiedzieć, że to latające gwiezdne miasto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki