FANDOM

Logo Welff Corporation
Logo korporacji
Welff Corporation
Typ władzy koncern zbrojeniowy
Twórca/Twórcy Joachim Welff,
Marlene Welff
Lider Joachim Welff (założyciel),
Marlene Welff (honorowy patronat, założycielka)
Pierwszy lider Joachim Welff, Marlene Welff
Kwatera główna Stacja kosmiczna "Erich Welff"
Strefa wpływów kraje terrańskie
Powiązania Lwowski Corporation (partner handlowy),
Księstwo Willheilem (główny rynek zbytu towarów)
Data założenia Era Terry

Welff Corporation - firma założona przez Joachima Welffa, sprzymierzona z Lwowski Corporation oraz Księstwem Willheilem. Podczas Wojny Gildii członek Kombinatu Arkturiańskiego. Wyraźnie widać liczne podobieństwa do niemieckich firm, ze względu na to że właściciele należą do rodziny biznesmenów z Berlina. Gwiezdna monarchia wspiera firmę zbrojeniową, gdyż ma w tej przestrzeni główną kwaterę, a oprócz tego bliźniaczka założyciela jest istotnym politykiem tegoż narodu. Dlatego Marlene Welff, będąca jednocześnie ministrem spraw wewnętrznych Księstwa i bliską przyjaciółką monarchini - Sofii V Pobłażliwej.

Dziś firma ta jest neutralna zarówno wobec Lwowski Corporation, jak i Czevak Industries, która została pokonana mocniej. Zmieniono też siedzibę korporacji - stała się nią istniejąca w Księstwie stacja kosmiczna nazwana imieniem ojca bliźniąt Welff - Ericha, żyjącego jeszcze w czasach Niemieckiej Republiki Demokratycznej, a zmarłego dopiero parę lat po pierwszych kontakcie ludzi z rasą pozaziemską.

Produkty

Pistolety i karabiny

Pojazdy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki