FANDOM

WelCor SR-10D Seelow

Pistolat WelCor SR-10D Seelow

WelCor SR-10D Seelow to pistolet maszynowy stworzony przez Welff Corporation. Strzela on małymi piorunami kulistymi pędzącymi z prędkością podświetlną, może ich wystrzelać 150 w ciągu 5 sekund, co stanowi jedno ogniwo energetyczne, przez co jest niezwykle niebezpieczną bronią. Używany przez komandosów, bandytów i mafie.

Historia

Joachim Welff, współzałożyciel i lider korporacji otrzymał od władz Księstwa Willheilem zlecenie na wyprodukowanie dla ich komandosów broni, która mogłaby być lekka, cicha i wygodna w obsłudze. Ponadto miała ona posiadać pociski o charakterze energetycznym, a więc balistyczne na przykład nie wchodziły w grę. Joachim stwierdził więc że dobrym pomysłem byłoby zbadanie trzech pistoletów maszynowych, z czego każdy miał być z innej korporacji. Na bandytach zdobył więc LC P-12wMetro 13 "Kryszka" i CI MP-18. Po 8 latach prac Sofii V Pobłażliwej i premierowi Willheilem pokazano prototyp, który sprawił, że byli pod wrażeniem. Wielkości drukarki i płaski niczym wielosetstronnicowa księga. Szybkostrzelność oraz lekki świst przy strzałach sprawiła, że stał się ich ulubioną bronią. Potem przekazano kilka egzemplarzy Czwartej Rzeszy, Imperium oraz Wspólnocie Nexusiańskiej i niezależnym koloniom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki