FANDOM

WelCor S-27 Koliber

Kolibry w akcji

WelCor S-27 Koliber - kosmolot wyprodukowany przez Welff Corporation. Jest to myśliwiec, posiadający dodatkowo 10 sztuk bomb i 20 torped, przeznaczonych do walki z wrogimi kosmolotami. Podczas Wojny Gildii Kolibry były najchętniej używanymi po stronie Kombinatu Arkturiańskiego, robiąc tym samym rywalizację wobec produktów Lwowski Corporation. Pilotowanie ich różniło się od innych maszyn tego typu - zamiast joysticka zaawansowanego, niemalże podobnego do gamepada, posiadał masę innych przycisków obok i tradycyjny joystick pilotażowy, podobny do tych używanych w samolotach odzutowych z XXI wieku.
Trzy WelCor S-27 Koliber na niskim pułapie

Trzy kolibry atakują na niskim pułapie

Kluczowym uzbrojeniem były działka laserowe, niekiedy posiadające moduł Gaussa, rozpędzając laser do olbrzymiej prędkości i elektryzując go tak, że był w stanie przebić nawet znakomite tarcze energetyczne, zamontowane w okrętach kosmicznych, czy kosmolotach. Jest to jedna z większych zalet kosmolotów tego typu.

Pomimo dużych zalet, Kolibry jednak są napędzane paliwem nuklearnych i nie mogą lecieć na jonowym lub akloidalnym. Jednakże maszyny te wspomagają ukryte akumulatory słoneczne, wychwytujące rozproszony w całym Nexusie solariniumaryt - minerał, którzy wyrzucają z siebie wszystkie istniejące gwiazdy we wszechświecie. Dzięki obecnej w silnikach aparaturze przetwarza się go na paliwo jądrowe, co daje możliwość niemalże nieskończonego przelotu. Jednak solariniumaryt nie wystarcza na dłuższą metę, a bak uzupełnia jedynie na 25 procent.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki