FANDOM

WelCor MG-60.png

CKM WelCor MG-60

WelCor MG-60 - ciężki karabin maszynowy z lufą Gaussa o działaniu rusznicy przeciwpancernej. Każdy pocisk kalibru 12,7 x 99 mm naładowany jest elektromagnetycznie. Kolba niejako pozwala na stabilniejsze strzelanie, a luneta termowizyjna - na strzelanie nocą. Karabin ten stworzyła korporacja Welff Corporation, na zamówienie Wspólnoty Nexusiańskiej. Z biegiem czasu produkcja objęła również tereny niezależnych kolonii oraz innych potęg, w tym Kombinatu i Imperium. Pierwsze egzemplarze trafiły jednak do Księstwa Willheilem, głównego rynku zbytu towarów koncernu zbrojeniowego.

CKM-y te nie są w stanie być noszone przez żołnierzy w WOSW. Dlatego broń ta stoi na trójkątnej platformie, która posiada trzy odnóża, aby ustabilizować broń w czasie strzału. MG-60 ze względu na sposób wykonania nie zacina się i jest karabinem łatwym zarówno do złożenia jak i rozłożenia. WelCor MG-60 ze względu na swe osiągi jest chętnie używana w okopach na stanowiskach kaemów, w kosmokopterach i śmigłowcach w roli broni używanej przez transportowane oddziały, kaemistów w załodze czołgów oraz w stanowiskach strzelca ogonowego w wielu szturmowcach i bombowcach taktycznych, czy nawet strategicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki