FANDOM

  • Wampiry (Świat Fantazji) - jedna z istniejących w Fantazji ras, zmuszona przed laty przez wiele ras do ukrywania się, inne stały się szanowane, a jeszcze inne to żądne krwi i rozmnażania się potwory, na które poluje Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju.
  • Wampiry (Nexus Uniwersum) - rasa mistrzów ożywiania. Posiadają dar zmiany kogoś w wampira, lecz osoba zmieniona nie może już zmieniać nikogo dalej. Musiałaby spłodzić dziecko z inną rasą, która po części byłaby z tej rasy, aby mogła zmieniać. Wbrew przekonaniu nie są wcale nieśmiertelne, żyją do 400 lat.
  • Wampiry (Mindless Conflict) - sojusznicy ludzi, mistrzowie nekromancji. Stworzyli ustrój, w którym wszystkim można się dzielić. Nie są wrogo nastawione do niczego, lubują naturę oraz technologię, często łączą ją ze sobą, dzięki czemu nie przynosi ona klęski dla środowiska.
  • Wampiry (Postkoniunkcja) - rasa żyjąca wyjątkowo długo, kiedyś byli łowcami, obecnie wyewoluowali tak, że nie działa na nich słońce, czosnek i inne rzeczy z zabobonów. Uwielbiają naturę, często są druidami. Wśród nich krążyła choroba nazywana Uwstecznieniem Wampirzym, w którym organizm stawał się pozbawiony cywilizowanych uczuć i po prostu zmieniał się w bestię żądną krwi. Pochodzą z różnych planet, jak na przykład Tansalfanu.
  • Wampiry (Age of Stars) - rasa wojowników walczących za słuszną sprawę. Przed laty pomogli Terrorhaudom ucywilizować się, reszta tamtej cywilizacji wyginęła. Pochodzą z planety Nosfe, znajdującej się na obrzeżach galaktyki centralnej dla Imperium.
  • Wampiry (Zadymione Gwiazdy) - tajemnicza rasa wymarła przed wiekami, niewielu już przedstawicieli pozostało, co nie znaczy że ich los jest przesądzony. Wydają się być powiązani z Nieumarłymi i ich zarazą.
  • Wampiry (Science and Magic) - rasa wybitnych skrytobójców. Gdy Imperium najechało Danirię, stali się ich nieprzejednanymi wrogami, gdyż ich rasa ucierpiała najbardziej, jeśli chodzi o ofiary.