FANDOM

  • Wampiry (Mieszany Świat) - groźne i niebezpieczne stworzenia, co nie znaczy że nie są przyjazne. Dzielą się na kilkadziesiąt gatunków, które są podatne lub niepodatne na niektóre czynniki, jak światło słoneczne. Przybywszy na ten świat stanowiły początkowo zagrożenie dla ludzi i elfów, dzięki technologii SI i krasnoludów pokonali zagrożenie i uspokoili społeczeństwo. Wiele z nich potrafi żyć nawet 1000 lat.
  • Wampiry (Świat Fantazji) - jedna z istniejących w Fantazji ras, zmuszona przed laty przez wiele ras do ukrywania się, inne stały się szanowane, a jeszcze inne to żądne krwi i rozmnażania się potwory, na które poluje Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju.
  • Wampiry (Nexus Uniwersum) - rasa mistrzów ożywiania. Posiadają dar zmiany kogoś w wampira, lecz osoba zmieniona nie może już zmieniać nikogo dalej. Musiałaby spłodzić dziecko z inną rasą, która po części byłaby z tej rasy, aby mogła zmieniać. Wbrew przekonaniu nie są wcale nieśmiertelne, żyją do 400 lat.
  • Wampiry (Mindless Conflict) - sojusznicy ludzi, mistrzowie nekromancji. Stworzyli ustrój, w którym wszystkim można się dzielić. Nie są wrogo nastawione do niczego, lubują naturę oraz technologię, często łączą ją ze sobą, dzięki czemu nie przynosi ona klęski dla środowiska.
  • Wampiry (Postkoniunkcja) - rasa żyjąca wyjątkowo długo, kiedyś byli łowcami, obecnie wyewoluowali tak, że nie działa na nich słońce, czosnek i inne rzeczy z zabobonów. Uwielbiają naturę, często są druidami. Wśród nich krążyła choroba nazywana Uwstecznieniem Wampirzym, w którym organizm stawał się pozbawiony cywilizowanych uczuć i po prostu zmieniał się w bestię żądną krwi. Pochodzą z różnych planet, jak na przykład Tansalfanu.
  • Wampiry (Age of Stars) - rasa wojowników walczących za słuszną sprawę. Przed laty pomogli Terrorhaudom ucywilizować się, reszta tamtej cywilizacji wyginęła. Pochodzą z planety Nosfe, znajdującej się na obrzeżach galaktyki centralnej dla Imperium.
  • Wampiry (Zadymione Gwiazdy) - tajemnicza rasa wymarła przed wiekami, niewielu już przedstawicieli pozostało, co nie znaczy że ich los jest przesądzony. Wydają się być powiązani z Nieumarłymi i ich zarazą.
  • Wampiry (Science and Magic) - rasa wybitnych skrytobójców. Gdy Imperium najechało Danirię, stali się ich nieprzejednanymi wrogami, gdyż ich rasa ucierpiała najbardziej, jeśli chodzi o ofiary.