FANDOM

  • Unia (Świat Fantazji) - monarchia o ideologii komunistycznej, państwo należące do Wielkiego Układu. Jest bardzo enigmatyczna, przed Wojną CreepyTown handlowała, obecnie stanowi bazę wypadową do ataków na Federację, Piekło i Netrolle.
  • Unia (Age of Stars) - państwo pięciu ras, które zdecydowały się prowadzić własną politykę. Gdy powstało Imperium dołączyli do nich, ale zachowując własną i niezwykle szeroką autonomię.
  • Unia (Mieszany Świat) - państwo zajmujące tereny dawnej Korei, ZSRR, Mongolii, Chin, Finlandii, krajów nadbałtyckich, Polski i Alaski. Stolicą jest Stołeczna Enklawa, miasto zbudowane na ruinach Moskwy i okolic miastp, połączone ekspresem szybszym niż TGV z Piterem, nadmorską metropolią na miejscu dawnego Sankt-Petersburga.
  • Unia (Postkoniunkcja) - jedna z frakcji astrostalkerów, uważają że przetrwać można tylko razem. Walczą ze wszystkimi separatystami, ale nie za darmo, tylko za wyjątkowe rzeczy lub niezwykle dużą opłatą w pieniądzach.
  • Unia (Fallen Times) - technokratyczny zespół schronów przeciwatomowych na granicy polsko-rumuńsko-radzieckiej. Miejsce to jest rządzone twardą ręka przez tak zwanego Technokniazia. Z niej można tunelami dojechać do otoczonej na powierzchni przez skażone powietrze Odessy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki