FANDOM

Teleekran - urządzenie w dobie ery gwiezdnego exodusu. Można na nim grać, oglądać cały UniNet, rozmawiać oraz robić wiele innych czynności. W niektórych państwach i koloniach, gdzie rząd jest dyktaturą, teleekran ma też swoje złe oblicze - służy do kontroli społeczeństwa. Z tego powodu puszczana jest propaganda, nawet po wyłączeniu kamery szpiegują w domu, zaś urządzenie blokuje dostęp do innych sfer UniNetu.

Wykorzystanie teleekranu do szerzenia buntu i manipulowania informacjami jest olbrzymie w całym Nexusie. Różne grupy wiedziały, jak potężnym narzędziem jest to urządzenie, ponieważ wedle starego powiedzenia Rzymian "Wiedza to potęga". Dzisiejsze życie bez niego jest wręcz nie do pomyślenia, dlatego kosztują bardzo mało.

Wygląd

Ogółem nie różni się zbytnio od normalnego telewizora plazmowego z technologią HD. To, co go wyróżnia, to holograficzny interfejs i możliwość oglądania technologii 3D bez okularów oraz pilot jedyny w swoim rodzaju - jest podobny do gamepada bezprzewodowego, z ekranem dotykowym, holointerfejsem i klawiszami wielofunkcyjnymi.