FANDOM

Wrak tankowca Toshimura

Wrak tankowca

Tankowiec Toshimura - dawniej japoński tankowiec, obecnie to ruiny, które wylądowały na pustynnej planecie Jafarr. Załoga Toshimury przetrwała zaledwie w 10 procentach. Przewoził ropę, gaz oraz nowe autobusy na trasę do Nowego Jorku w czasie gdy doszło do Koniunkcji.

Wielokrotne napady wymusiły założenie licznych posterunków na drodze między wrakiem, kopalnią i źródłem wody pitnej, jaką była pobliska rzeka. Koczownicze plemiona handlowały, a nawet napadały tą całkiem dużą osadę pustynną.

Historia

Po feralnym zdarzeniu

Tankowiec ten pochodzi z Ziemi ery lat 90. XX wieku. Dzięki szczęściu, albo zdrowemu rozsądkowi załoga miała pożywienie i jakoś wytrzymała, ale tylko 10 lat. Zrozumieli, że aby przetrwać, muszą znaleźć źródło wody pitnej i w miarę dobrą glebę. Najbliższa osada była wówczas jakieś 3 dni drogi od nich, za piaszczystymi wydmami. Wobec czego mieszkańcy tankowca opuścili wrak i udali się do niej. Były tam bowiem duże zapasy wody i żywności.

Przez ponad 400 lat tankowiec ten, który ocalał był opustoszałą kupą rdzy i korozji. Zasypywał go piach. Tylko na boku widać było zatarty, zasmolony przez psioniczne anomalie napis "Toshimura". Statek dryfował bowiem wcześniej w labiryncie, do którego trafiły praktycznie wszystkie wymiary. Nowymi rezydentami były różne gatunki pustynnych zwierząt, podobnych do lisów pustynnych, czy przerośniętych ziemskich skorpionów. Zmorą okolicy stały się jednak rekiny piaskowe. Tankowiec zawierał nie występującą na planecie ropę naftową. Ponadto silniki autobusów oraz ich metalowe elementy, razem ze szkłem przeciwpancernym, nadawały się idealnie do zbicia fortuny. Okolica była jednak zbyt dzika i złowroga, by można było podejść.

Przylot osadników

Gdzieś około 450.M12 na planetę przybyli koloniści, którzy zdołali pokonać nieprzyjazną faunę. Ze względu jednak na brak zbytniego rozwoju technologicznego planeta pozostała pod klasyfikacją feudalną. Stopniowo udostępniano kolejne technologie, dzięki czemu mieszkańcy pustynnego globu zdołali się przyzwyczaić do zmieniających się na korzystniejsze warunków klimatycznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki