FANDOM

Syndicate shotgun

Grad z lewej strony.

TC-20 Grad - strzelba automatyczna strzelająca pociskami rozpryskowymi. Została opatentowana na jednej z kolonii prywatnych Korporacji Handlowej - potężnego aliansu jednych z najbardziej wpływowych gildii we wszechświecie. Wspólnota Nexusiańska potrzebowała bowiem na walkę z Chaosem i Ładem - nękającymi wszechświat Żywiołami Pierwotnymi - nowej strzelby. Korporacja wygrała przetarg na dostarczenie Zakonowi Rycerzy Miecza Równowagi, głównej instytucji walczącej dla Równowagi i ocalenia całego Nexusa przed zniszczeniem przez te dwie grupy zachowujące się niczym dzikie hordy regularnie napadające wszystkie galaktyki.

Amunicję ładuje się jak przy strzelbie, gdzie przeładowanie jest z przodu, lecz zamiast dawać jeden nabój na sekundę daje się od razu cały magazynek 6 naboi do strzelby. To powoduje zmniejszenie częstości przeładowania oraz znacznie ułatwia posługiwanie się nią. Z czasem Rycerze Miecza Równowagi przestali mieć wyłączność, dzięki czemu ta broń stała się również popularna w kręgach pozazakonnych. Szczególnie upodobali ją sobie członkowie rozmaitych mafii w Nexusie. Świetna do walk w mieście i atakowania wrogów w budynkach. Do broni doczepiono też automatycznie celownik kolimatorowy dla poprawienia celności podczas czyszczenia budynków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki