FANDOM

Krajobraz Straconej Doliny

Krajobraz miejsca

Stracona Dolina to miejsce, gdzie w międzywymiarze doszło kiedyś do walki między Aliansem Sług, a sojusznikami instytucji z Centrum, w tym Rycerzy Wielkiego Pokoju. Walki trwały tydzień, zakończyły się zwycięstwem sojuszników, dzięki czemu nie powstał portal ze Świata Anarchistycznego do Starego.  Po bitwie jednak powstało wielu Straceńców. Nikt nie wie skąd się wzięli, prawdopodobnie przez nieuwagę w czasie palenia zwłok. Dlatego są to niebezpieczne tereny, podróżni omijają je szerokim łukiem, a na tyle odważni lub głupi zapuszczają się głębiej by upolować trofea z tych istot.

Na te tereny ruszają nie tylko lokalni mieszkańcy znajdujący się pod jurysdykcją Przymierza CreepyTown. Również z wielu innych miejsc tutaj przybywają, jak chociażby z Porozumienia Antywojennego czy Wielkiego Układu. Stracona Dolina jest owiana tajemnicą ale i grozą, krążą plotki o wielkich skarbach, karawanach znikających bez śladu, ruinach bazy Sług lub opowieści, jakoby okoliczne osady-kopuły nawiedzały duchy poległych. Niewiele wiadomo o tym, ale pewnie tak jest, nie znaleziono jednak żadnych dowodów na istnienie duchów czy karawanach, które traciły kontakt na chwilę lecz wychodziły milczące i cało z tego.

Opis

Krajobraz przypomina dziwną łąkę, porośniętą na wykarczowanym lesie znajdującym się na pagórku. Wszędzie walają się trupy, które wyglądają jakby spały. Krew zmieniła kolor ziemi z czarno-brązowego na karmazynowy. Niedaleko płynie rzeka, na której kiedyś stał kamienny most oraz gdzie budowano pontonowe. Teraz są w ruinie i blokują żeglugę przez nią, tak jak wraki barek na dnie razem z paroma ciałami. W rzeczywistości nie są trupami - to Straceńcy, potwory powstałe przez szkodliwą działalność warunków panujących w międzywymiarze. W tym miejscu wielu ogarnia strach i zwątpienie, nawet Kosmiczni Marines z fanonów WH40K boją się tutaj z niewiadomych powodów ruszyć. Teren otoczony jest więc szczelnym kordonem, takim jak w fanonach STALKERa słynna Zona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki