FANDOM

16 - Tali
34837
Portret Stanislausy
Stanislausa
Prawdziwe imię i nazwisko Stanislausa Thatch-Avery
Znane pseudonimy Pani pirat
Data urodzenia Gdzieś w XVIII wieku
Data śmierci 01 sierpnia 2015 - pierwsza śmierć, odrodzenie 02 sierpnia o 2:41
Przyczyna śmierci Pierwsza - atak Sług na CreepyTown
Miejsce pochodzenia Libertalia
Rasa Człowiek Realny
Narodowość Wolne Miasto CreepyTown
Płeć kobieta
Wzrost 182 cm
Kolor i wygląd włosów rude
Kolor oczu niebieskie
Znaki szczególne piegi na twarzy
Rodzina Thatch i Avery (rody z których pochodzi)
Przynależność Wolne Miasto CreepyTown
Zawód pirat, żołnierz, polityk

Stanislausa - jedna z Twórczyń, dowódca staromodnego, ale wyjątkowo niebezpiecznego okrętu morskiego Mare Internum. Jest ruda i ma niebieskie oczy, a jej twarz pokrywają piegi, niewiele niższa od Lwowskiego. Jako jedyna z trójki dowódców rebelii podniosła bunt początkowo nie wobec Państw Nexusa, ale Przymierza CreepyTown. Głosiła przed powstaniem hasła sprzyjające wszechmonarsze. Pojawi się w Wojna o Fantazję, jako jedna z głównych bohaterek. Jedna z trzech osób władająca samozwańczym państwem - Wolnym Miastem CreepyTown.

Historia

Stanislausa przybyła do Kraju w wieku siedemnastym, jako piratka, chcąc dotrzeć do Nassau, wówczas republiki pirackiej. Gdy doszło do przejęcia tego terenu przez brytyjskie władze postanowiła uciec do Aruby. Sztorm jednak uszkodził maszty okrętu i wylądowała na wyspie dotąd nieznanej. Kiedy naprawiono szkody, postanowiła tutaj zostać.

300 lat później, kiedy pojawiła się w międzyczasie Federacja i CreepyTown ona stworzyła flotę kupiecko-kaperską tego miasta, kursującą do miast portowych należących do HallenWest. Handlowała też z tajemniczą Unią pod wodzą mało znanego wówczas Arcturusa Lwowskiego. Gdy doszło do Wojny CreepyTown założyła grupę Strażników Kraju, która zasłynęła z wielu bitew zakończonych zwycięstwem. Zniszczył ją zamach przeprowadzony przez Piekło oraz masakra wyrządzona na nich podczas bitwy morskiej o wejście do CreepyTown.

Gdy doszło do powstania jej flota początkowo atakowała tylko Przymierze, a gdy Państwa urosły za bardzo w siłę, wtedy atakowała również i je. Koniec końców buntownicy wywalczyli całkowitą niezależność i neutralność miasta, doprowadzając do utraty symbolu Przymierza oraz odsuwając od siebie linię frontu. Jednak rebelia kosztowała życie wielu obywateli a także zniszczono wskutek zmagań wiele budowli mieszkalnych, użyteczności publicznej, pomników oraz świątyń rozmaitych kultów.

Umiejętności

Stanislausa pochodzi z terenów Prus Królewskich. Zna biegle takie języki jak polski, niderlandzki, szwedzki, hiszpański, angielski, niemiecki, rosyjski, litewski, ukraiński, helleński, łacinę oraz starszą wersję hebrajskiego. Nowoczesnych nauczyła się z pomocą Lwowskiego oraz Retsuunochany, na dysputach w Forum Fantasia. Potrafi doskonale pływać i zna tajniki magiczne, manipulując żywiołami wody. Jako genialny strateg i świetny skrytobójca wykorzystuje swoje zdolności do utrzymania neutralności miasta. Nigdy funkcjonariusze Wszechpolicji nie przeżyli z nią walki. W prawej dłoni trzyma rapier, a w lewej - pistolet. Niekiedy trzyma też snajperkę albo granatnik, zawsze ma też karabin maszynowy.

Ciekawostki

  • Była gwiazdą dyskotekową w CreepyTown. Wkurzyła się i przystała do zorganizowania rewolucji dopiero jak Przymierze zniszczyło w bombardowaniu klub w którym nocami pracowała i domu, a Państwa - jej ulubiony zamtuz, Vanilię Unicorn.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki