FANDOM

33. War of Wills
Spory Lokalne to seria małych, ogarniających niewielki obszar konfliktów, jakie są najliczniejszą grupą wojen w Nieskończonej Wojnie rywalizacji hipermocarstw Fantazji. Są częstsze niż wojny typu Wojna CreepyTown czy inne wojny totalne toczone na olbrzymią skalę. Na skalę międzywszechświatową. Ponadto takie konflikty mają charakter wojny hybrydowej, podobnie jak cała Nieskończona Wojna.

Znane Spory Lokalne

Incydent Centraliański

Konflikt między Porozumieniem Antywojennym a Centralią i okolicami. Trwał tydzień. Porozumienie chciało zająć w dniach 11-17 stycznia 2016 roku miasto i okolice, aby zająć nie tylko wyspę Kraj, ale i Ziemię Krajową. Mieszkańcom pomagali zamieszkujący CreepyTown, jak również tereny obecnych członków Państw i Przymierza. Na skutek konfliktu Porozumienie zmuszone było wypłacić dużą kontrybucję za zniszczenia, a miasto i okolice ogłoszono neutralnymi.

Powstanie CreepyTown

Choć trudno w to uwierzyć Powstanie CreepyTown zalicza się zarówno do osobnej wojny w ramach Sporów Lokalnych jak i do Wojny CreepyTown. Wielki Układ pragnął zmienić anarchistyczną aglomerację w stolicę jednego ze swoich członków - Krajowej Republiki Ludowo-Demokratycznej, Przymierze zaś chciało raz na zawsze uczynić z tego swoją stolicę. W obliczu tego mieszkańcy zgotowali insurekcję i wynikł tygodniowy konflikt. Przymierze poniosło największe straty i musiało się wycofać, Państwa zaś próbowały się uporać z buntem. W obliczu wygranej nad resztkami Przymierza i Armią Nexusa siły powstańcze przyjęły ich propozycję wstrzymania się od walk. Konflikt zakończono pokojem i uznaniem CreepyTown za tereny neutralne, ale wycofujące się siły obu Wielkich Graczy ogołociły cały region ze słodkiej wody, minerałów, złóż, drewna i innych potrzebnych miastu rzeczy. Choć wypłacono kontrybucje, nadal region ten jest wręcz strasznym pustkowiem.

Inwazja nowolizandryjska

Chwilowy, dwudniowy konflikt. Mieszkańcy wschodnich ziem wyspy Kraj zostali zaatakowani przez Przymierze chcące stworzyć dla Unii i Państw front wschodni krajowy, ale inne tereny neutralne zajął Układ i tamte podbił. Potem na Carorell i CounterHood spuszczono bomby memowe. Było to nie tylko złamanie traktatu o neutralności obszarów wobec Nieskończonej Wojny, ale i dokonano aneksji terenu, co było tutaj winą Nexusian i złamaniem traktatu o niepodległości. Ranny w wyniku czwartkowego zamachu netrollskich terrorystów Lwowski musiał odpowiedzieć przed trybunałem, na którego nie dość że nałożono kontrybucje to jeszcze zmuszono do rozejmu, podobnie zrobiono to z Przymierzem. Bardziej uderzyło w niego, ponieważ prócz sankcji odebrano na tydzień wszelką broń masowej zagłady i zdemilitaryzowano siły inwazyjne oraz frontowe. Po powrocie wszystko wróciło do normy, ale wkrótce ogłoszono, że niesławny Projekt 24031997 jest już na ukończeniu, gotowy raz na zawsze doprowadzić do upadku Przymierze CreepyTown.

Ciekawostki

  • Spory Lokalne są faktycznym odzwierciedleniem oraz rdzeniem Nieskończonej Wojny.
  • W Sporach Lokalnych często pomaga Wielkim Graczom miejscowa ludność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki