FANDOM

Robotnicy

Robotnicy to uboga i słabo wykształcona klasa społeczna pracująca w fabrykach. Są to mieszkańcy wsi, którzy w poszukiwaniu pracy i pieniędzy przybyli do miasta. Państwo dba o nich dając im dofinansowanie na remont domu i edukację.

Kapitaliści

Kapitaliści to szefowie zakładów, korporacji i koncernów z często wysokim wykształceniem. Prowadzą oni działalność biznesową, rzadziej bankową.

Szlachta

Szlachta to zamożni, którzy są bardzo podobni do kapitalistów, lecz zamiast kierować firmami czy zakładami władają wielkimi, prowincjonalnymi majątkami i farmami.

Iluminaci

Iluminaci sąspołecznością która uważa, że państwo to instytucja świecka, a kaznodziei powinno się kontrolować.

Mekkańczycy

Mekkańczycy uważają, że każdy kto wierzy powinien chociaż raz w życiu odbyć pielgrzymkę do świętych miejsc i miejsca początków religii, w którą wierzy. Ich nazwa wzięła się z islamu, a konkretniej z miasta, które jest miejscem pielgrzymek u muzułman.

Rekartarci

Rekartarci to awanturnicy, łowcy przygód, ale przede wszystkim podróżnicy mieszkający na okrętach kosmicznych i wykonujący zlecenia. Są nazywani kosmicznymi kowbojami.

Liberałowie

Liberałowie chcą tylko Wolnego Ustroju i demokracji. Są gorącymi zwolennikami jego oraz większej władzy parlamentu.

Konserwatyści

Konserwatyści są lustrzanym odbiciem liberałów. Są zwolennikami pełnej władzy Wielkiego Władcy.

Nacjonaliści

Nacjonaliści to patrioci, którzy uważają naród za dobro najwyższe w całym swoim życiu.

Socjaliści

To Ci, którzy chcą znieść nierówności w społeczeństwach, gdziekolwiek by one nie były.

Ekoterroryści

Ekoterroryści to fundamentaliści, którzy chcą wprowadzić ekoreżim/ekokrację w Unii Planetarnej. Niemal wszyscy z nich należą do Strażników Cesarskich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki