FANDOM

Intarianin.jpg
Rysunek KaSZuBa w aktach Wszechpolicji Nexusa
Sergiusz "Quint" KaSZuB
Prawdziwe imię i nazwisko Sergiusz KaSZuB
Znane pseudonimy Quint, Bestia, Księżycowy Serek z Biedronki
Data urodzenia 2021 r. p.n.e.
Data śmierci 2050 r. n.e.
Przyczyna śmierci Zabity przez Oriasilla
Miejsce pochodzenia Ziemia Krajowa
Rasa Smok
Narodowość Polak
Płeć Mężczyzna
Wzrost 170 cm w ludzkiej formie, nawet kilometr w smoczej
Kolor i wygląd włosów czerwone
Kolor oczu żółte
Znaki szczególne zęby przeważnie składające się z kłów
Zawód najemnik

Sergiusz KaSZuB - smok będący najemnikiem, obecnie pomaga Wielkiemu Układowi. Dawniej Dowódca w 110. Regimencie Ochotniczym sił zakonnych powstały z racji Wojny o Pokój na Ziemi Krajowej, później dezerter. Zawsze był przyjaźnie nastawiony do Arcturusa Lwowskiego oraz jego żony Lanedilii, prawie zawsze podróżował razem z Farlickiem lub też Kalasherem, rzadko razem z obydwoma naraz. Pojawi się w Wojnie o Fantazję gdzieś w obrębie Klasztorowa na planecie Sarantha.

Historia

Sergiusz KaSZuB urodził się na Ziemi Krajowej jako Quint w 2021 roku przed naszą erą. Przyjacielem oraz mentorem okazał się Farlick oraz mentor nauczyciela - Blakłud. Przed 4 tysiąclecia pod postacią człowieka potajemnie strzegł Ziemię Krajową przed wszelkimi zagrożeniami. To on był jedną z tych postaci, jakie anonimowo i w ogóle przybyły z Trójgranicznego Centralnego Wymiaru do Centrum. Było to w czasach gdy Rzymianie zaczęli podbój Brytanii.

Umiejętności

Wyposażenie

  • Strzelboszabla
  • Rękawica fal psionicznych

Dane z Leksykonu

Nie wszystkie ze smoków były wobec innych istot rozumnych wrogie, ba - wszystkie atakowały jedynie w obronie własnej, albowiem więcej luda zabiły widłogony, mandragory, wywerny, oszluzgi a bardzo krwawo głównie kawkoperze, hybrydy niejako w wyglądzie kawki i nietoperza. Mówi się też o wielkich bogactwach jakie mają w jaskiniach. Wiele z nich straciło życie przez krucjaty prowadzone przez młodych wówczas Ludzi Realnych oraz Blakłuda, który widział je jako spaczoną rasę Sług Upadłego Pierwszego. Jednak nie wszystkie takie są. Smoki są takie jak ludzie - mają swoje sprawy, kłótnie, miłości i inne tego typu rzeczy. Jeden ze smoków został nawet bohaterem Zakonu, a był nim sam Sergiusz KaSZuB.
Sergiusz, tudzież Serek, Księżycowy Serek z Biedronki, a pierwotnie Quint był wielkim wojownikiem, był wrogiem Przemka0980, ostatecznie jednak razem z Farlickiem pogodzili się ze sobą. Przez milenia przechodził z jednego krańca znanej Fantazji do drugiego, brał udział w atakach na Świat Barbarzyński i Anarchistyczny, bronił przed Chaosem wspaniałe Nowe Setarrif, próbował nawet przejść Pustynię Nieubłaganego Konania w Katuszach, aby dotrzeć do Niebezpiecznego Świata a stamtąd do Krainy Niebieskich Migdałów, położonej w Nezbadanym Świecie, aby coś przywieźć dla Zakonu. Prawie przypłacił to swoim życiem, więc wkrótce zrezygnował.
Gdy ja go poznałam, okazał się że był niejako wyjęty spod prawa Triumfu Akzjany oraz Prawdy, wkrótce za pomoc innemu Wielkiemu Graczowi - Państwom Nexusa - wyjęły go spod prawa jak Kombinat Wojenfirmowy tak i Porozumienie Antywojenne. Nie mogło natomiast Przymierze CreepyTown, albowiem gdyby nie on i jego smocze stado grupa kultystów Chaosu w krótkim czasie zajęłaby całą wyspę Kraj.

Ciekawostki

  • Jego podstawową bronią jest strzelboszabla, oręż rasy podobnej do niego - Intarian - zamieszkujących Państwa Nexusa i uznawanych za część kombinatu rasowego zwanego Nexusianami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki