FANDOM

Serenia Imperial Palace.png
Pałac od frontu
Serenia Imperial Palace
Data powstania: 1:100 Terry
Położenie: Serenia Island, Arcturian City, Arctur Prime
Funkcja: Pałac, forteca, siedziba arkturiańskiego monarchy i jego rodziny
populacja: 80 osób: Arcturus Lwowski i jego rodzina (do śmierci Arcturusa), monarchowie Imperium, służba
Wysokość: 200 m
Długość: 500 m
Szerokość: 500 m
Twórca: Arcturus Lwowski
Przynależność: Imperium Arkturiańskie

Położona na wyspie Serenia majestatyczny gmach, zwany Serenia Imperial Palace jest siedzibą monarchów i jednym z dawnych pałaców dynastii Lwowskiej. Stanowi świadectwo niemalże secesji i socrealizmu w jednym. Jest też jedną z najpilniej strzeżonych budowli w całej historii Nexusa. To miejsce jest tym ostatnim, gdzie chodził żywy podczas ostatnich dni Arcturus Lwowski. Miejsce to zostało sprzedane przez Dertiae Lantaan, elfkę pogrążoną w żałobie z powodu śmierci męża, nowemu rodowi cesarskiemu. Obecnym rodem zamieszkującym ten budynek jest dynastia Stahlmanów, której głowa - Wilhelm - jest imperatorem całego państwa.

Historia

Konstrukcja została wybudowana na skalistej wysepce położonej na rzece Kistenhar. Była ona skalista, tam istniało wtedy bardzo stare miasto. Pewnego razu jednak nastąpiło w jednej z piwnic tąpnięcie i uwolnił się gaz. Zapalając światło góra zaczęła dymić, więc założono nową osadę, na brzegach rzeki. Po tym, jak proklamowano Imperium Arkturiańskie w wyniku Wojny Unifikacyjnej, w tym miejscu zbudowano dwa lata przed czasem Serenia Imperial Palace, owy kompleks z dobrą obroną przeciwlotniczą i przeciwpancerną. Cała tamtejsza gwardia była wysoce zmobilizowana i zorganizowana, stanowiła elitę wojsk arkturiańskich.

Konstrukcja i architektura

Serenia Imperial Palace jest bardzo zróżnicowana. Posadzka w hallu wejściowym jest brązowa, a ściany na dachu żółte. Przy poziomie ziemi i aż do pierwszego piętra zewnętrzne ściany mają zielony kolor w jaskrawym odcieniu, a aż do dachu - czerwony w ciemnym. Budynek podzielony jest na trzy sekcje: czerwoną - wschodnią, zieloną - zachodnią i niebieską - środkową. Większość ścian sypialnych jest pomalowanych na niebiesko, pokoje rozrykowe na żółto, gościnne na biało a gabinety mają tapety ukazujące metropolie lub górskie doliny.

Galeria obrazów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki