FANDOM

Archangel.jpg

Jedna z satelit

Satelity typu "Arcyanioł" są dziełem współpracy bliźniaków Welff (Joachima oraz Marlene) z Lwowski Corporation. Satelity te stworzono dla Mikrofederacji, po to żeby ochronić jej tereny przed rakietami wroga. Później system satelit został podarowany ONZ, które wykorzystało je do neutralizacji wojennych zapędów takich państw, jak Koreańska Republika Ludowo-Demokratyczna, Rosyjska Federacja oraz Iran. Wkrótce taki typ satelit został sprzedany krótko po nastaniu Ery Terry takim frakcjom jak Korporacja Handlowa, Welff Corporation oraz Paktowi Słonecznemu.

Działanie jest proste - za pomocą wiatrów słonecznych oraz silników jonowych satelita może lecieć po orbicie. Energię pobiera ze słońca i magazynuje ją. Następnie może użyć tej energii pod postacią promienia lasera o niebieskim świetle do zniszczenia dowolnego celu. Może nim być albo pojedyncza jednostka, albo nawet mała aglomeracja miejska wielkości polskiego miasta Łódź. Uznawana jest za broń masowej zagłady, jak każda satelita tej działalności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki