FANDOM

Xesha (conceptart).png
Portret Salai
Salai
Prawdziwe imię i nazwisko Salai69
Znane pseudonimy Córka Szatana
Data urodzenia 17 listopada 8003 p.n.e.
Miejsce pochodzenia Hades
Rasa Człowiek Realny
Płeć kobieta
Wzrost 180 cm
Kolor i wygląd włosów czarne
Kolor oczu świecące się czerwone
Znaki szczególne demoniczne skrzydła na plecach,
czarci ogon z tyłu
Rodzina Dreikon (starszy brat)
Przynależność Piekło (lider)
Zawód czarodziejka-naukowiec,
polityk
Wyznawana religia kult piekielny

Salai - władczyni państwa istot piekielnych o tej samej nazwie co ów wymiar z rozmaitych religii, kobieta z Ludzi Realnych która kryje się pod maską demonicy. Największa po Wasiequ istota, która jest antagonistycznie nastawiona do Państw Nexusa i jego sojuszników. Masochistka w wielu przypadkach, uwielbia wszelkie zło jak wywoływanie plag, tortury, przelewanie krwi, wojny czy zbyt duże rozkosze cielesne. Siostra Dreikona, urodzona parę lat po nim, jest to rasistka najczęściej prześladująca Nexusian - poligatunkową rasę z wymiaru SPORE Nexus, zamieszkującą głównie Wielki Układ i Unię. Pojawi się w Wojna o Fantazję.

Historia

40888.jpg

Salai w ludzkiej formie

Salai urodziła się jako córka szatańska, zresztą jak większość osób istniejących w piekle. Przybyła do Znanej Części wyspy Kraj gdzieś w średniowieczu. Żyła w CreepyTown, potem ruszyła z armią plugawych istot na południe Znanej Części. Aż do XIX wieku rządziła Hadesem, nazywanym też Imperium Kultu Szatana. Pokonała ją dopiero Federacja. Uciekli więc na południe, gdzie powstało państwo nazwane mianem Piekła. Z obu stron graniczyła z potęgami - na północy istniał naród Heinricha Welffa, zaś na południu - inne cywilizacje. Zaatakowali je i podbili.

Jak się okazało nie do końca. W roku 2015 powstała Unia, z obcy człowiek zwanym Arcturusem "CreationKeeper" Lwowskim na czele. Nowi potraktowali ich pokojowo i ani myśleli się podporządkować, co uznano za bezczelność. Choć oczywiście samo Piekło uważa że to oni ich pierwsi potraktowali z obrazą Unia uważa demony z tego anarchistycznego tworu za tych, co uważali pokój z nimi za niemożliwy. Dlatego pojazdy pod znakiem imperatora omijały te tereny szerokim łukiem.

Gdy nastała Wojna CreepyTown Salai i jej państewko było neutralne wobec Imperium Nexusa i Netrolli, jednak zawse wiedziała że lepiej pomóc Wasieqowi, niż "jakiemuś choremu psychicznie [wulgarne słownictwo], który chce kontrolować wszystko i wszystkich". Wypowiedź ta zabrzmiała krótko po przegranej sił imperialnych pod netrollskim miastem Alicetown, co uznał wszechmonarcha za akt wypowiedzenia wojny oraz obrazę przez Salai siebie i swoich rodziców. Piekło, razem z Cesarstwem oraz Netrollami, decyzją władczyni tego państwa stały się częścią nowo powstałego paktu Nieskończonej Wojny - Przymierza CreepyTown. Od tego czasu walczy w bitwach, niejednokrotnie wracając w ciężkim stanie jak podczas masowych nalotów na miasta wyspy przez siły unijne oraz nexusiańskie.

Umiejętności

Salai dysponuje potężnymi mocami nadprzyrodzonymi i zakazanymi technologiami - włada czarną magią i krwi, przez co jej moce są praktycznie nieskończone. Choć ma zaawansowane technologie gardzi nimi, bo woli magię niż dzieła z laboratorium. Nosi zawsze piekielny półtorak, ma spaczone okulary, dzięki którym może widzieć w ciemnościach, a także tak jak Lwowski umie latać pojazdami latającymi oraz strzelać z broni.

Ciekawostki

  • W ludzkiej formie wygląda na nastolatkę o ciemnych włosach. Jedyne co ją różni to płonące na czerwono gałki oczne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki