FANDOM

Był rześki ranek. Na polanie była mgła, rosa osiadła na kwiatach, ludzie już zbierali się na piknik. Wśród nich był Przemek, który przyszedł sam aby odpocząć od trudów Federacji i żeby w końcu odpocząć po przygodach związanych z dezercją i zakończeniem Wojny o Pokój na Gai Bermudii. Nastał 23 sierpnia, minęło z 6 dni od jej zakończenia, wiele miejsc na planecie nadal było wyniszczonych, zwłaszcza na wyspie Bermudia i w Eurazji. Za zwycięstwo Koalicja zapłaciła niestety bardzo wysoką cenę, mimo wszystko po śmierci Agrinorda widać było iż wyspa jakoś sobie radziła.

Przemek jak zwykle nosił na sobie granatowy płaszcz i koszulę, do tego dżinsowe spodnie i skórzane rękawice bezpalczaste na sobie w wersji letniej. CreepyTown powoli się odbudowywało, powstawały ponownie znane kamienice renesansowe, oświeceniowe i secesyjne, osiedla Netrolli i Nexusian powróciły do sprawności. Cytując klasyka "Nie ma to jak pokój!", albowiem podczas pokoju jest najlepiej. To jest fakt. Co więcej wspominał niespokojne czasy jak to 2 tygodnie temu uciekli ze 110. Regimentu Ochotniczego w Centralii, tydzień później ich złapano i od stryczka uratowała ich jedynie wieść o amnestii dla wszystkich ochotników w związku z zakończeniem wojny.