FANDOM

Do miasta przyleciał o zmroku helikopter. Wtedy z niego wysiadła piątka istot - przypominający Ponurego Żniwiarza, kobieta blondwłosa ubrana jak pirat okresu Złotej Ery Piractwa, człowiek w mundurze Federacji mający elementy robotyczne oraz dwie dodatkowe osoby: żołnierz Imperium Nexusa z rasy enderczyków oraz Youkai - przedstawiciel rasy mieszkającej w Cesarstwie Świtu. Wysiedli, stanęli przy wejściu do pociągu i zaczął do tegi świecącego się na zielono Żniwiarza welffowski żołnierz:

- Dobra Ien. Czy teraz powiesz nam po co tutaj przybyliśmy?

- Czy ktoś z was słyszał o tym miejscu? - spytał Ien całą grupę.

- Aleksandryjsk-23, jedno z dwóch bliźniaczych miast zamkniętych zbudowanych w okolicy Carorell i otoczone magiczną barierą. - powiedziała blondynka. - To był tajny ośrodek szpiegowski Imperium Nexusa. Zniszczony gdy wojska Federacji odzyskały miasto.

- Tajny tak. Szpiegowskim nigdy jednakże nie był. Widzicie, w tym miejscu prowadzono tajne eksperymenty wojskowe. Dokładnie 2 miesiące i 12 dni temu zbombardowano to miejsce ładunkami neutronowymi zostawiając jednak budynki samym sobie. Nikt nie wie dlaczego.

- Skoro nikt nie wie, to czemu nas miałoby to obchodzić? - spytał Youkai.

- Nasz przyjaciel, enderczyk tutaj obecny Jo'she Kalimmuhth, powiedział nam iż cokolwiek się działo w zatopionym ostatnio przez wojska federacyjne okręcie klasy Faraday, to jest pancerniku z całymi tymi bajerami teslowskimi dzieje się też nadal i tutaj. Imperium może jest wrogiem, ale działamy inaczej. CreepyTown, w tajemnicy zorganizowało razem z HallenWest, Imperium, Cesarstwem, Federacją i Legionem tajną naradę na Smoczej Górze. Sformowaliśmy grupę, w skład której wchodził po jeden członek każdej frakcji, ale przepadła bez wieści. Ja jestem wysłannikiem HallenWest choć mieszkam w CreepyTown, a każdy z was reprezentuję inną frakcję. Nasz przyjaciel reprezentujący Legion - Karis - pozostanie w pociągu oraz na wszelki wypadek da wsparcie, jednocześnie pilnując abyśmy mogli się ewakuować.

- Dzięki za wspomnienie o mnie, sir. - słychać było głos wspomnianego szóstego członka drużyny.

- Fakt że zapewni ewakuację. - powiedział Jo'she. - Przecież mamy śmigłowiec, co nie?

- Posłuchajcie. Akcją dowodzi jeden z najlepszych dowódców. Wytypowano do tego zadania Kriega. Podlega on wszystkim liderom po kolei. Nasze cele są takie: po pierwsze znaleźć członków pierwszej grupy. Po drugie odszukać laboratoria czy cokolwiek było tą tajną placówką w miastach. Wszystko jasne?

- Tak jest! - krzyknął Kalimmuhth i Karis. Zwrócił się do pozostałych. - Shin, Strange, Kharlez. Czy to jest jasne?

- Jak słońce, szefie. - powiedziała Strange. - Ale do takiej misji powinno się brać doświadczone istoty.

- Zaraz zaraz. - wtrącił się Shin. - Przecież my nimi jesteśmy.

Kharlez na to:

- Czasami doświadczenie nie wystarcza.

Ruszyli więc z polanki w parku miejskim, w którym śmigłowiec wylądował, a ten wzbił się w powietrze z silnym hałasem. Zauważyli poniszczone ławki, rozrzucone i poszarpane ubrania, mnóstwo śmieci i wiele więcej koszmarnych rzeczy. Gdzieniegdzie były łaziki wojskowe, antygrawy czy wiele innych pojazdów. Przed nimi był też jakiś motocykl. Świecące latarnie sprawiały wrażenie jakby ktoś tutaj był.

<< Poprzedni rozdział Następny rozdział >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki