FANDOM

Było lato na pewnej terrańskiej planecie. Gdzieś w okolicach miasta Nowy Lwów młody, dwudziestopięcioletni mężczyzna rasy ludzkiej zajmował się uprawą pszenicy na wielopoziomej farmie liczącej 4 piętra po jedno pole na piętro. Budynek ten miał też czteropoziomową część mieszkalną, urządzoną jak wielki dom wolnostojący połączony z farmą jakimś swego rodzaju sporym tunelem. Cały ten "blok" był w rzeczywistości domem dla małej, trzyosobowej rodziny Fosterów. W jej skład wchodził ojciec mężczyzny - William, jego żona i matka młodzieńca o nazwie Olivia oraz właśnie pracujący nad tym aby plony były obfite człowiek - Juan. Rodzina Fosterów miała poważaną renomę, zarobiła krocie na ponad trzystuletnim handlu zbożem. Ponoć ich przodek walczył w krwawej Wojnie Gildii. Fosterowie żyli sobie spokojnie, sprzedając na giełdzie 1/3 swoich owoców pracy, kolejną 1/3 oddając planecie, zaś resztę zatrzymując dla siebie. Nie odmawiali darmowego chleba ludziom co nie mieli dachu nad głową, wożąc do przytułków bohenki chleba. Prócz pszenicy uprawiali ziemniaki, jabłka, grykę, mieli nawet uniritary - rodzaj winogron z innej planety, które miały bardzo słodkawy smak.

Planeta na której mieszkali zwana była Zhong i była czwartą planetą w tym układzie, terraformowaną przez mieszkańców za ciężkie pieniądze. Leżała w układzie Salazar, nazwanym na cześć założyciela Estado Novo, portugalskiej dwudziestowiecznej dyktatury. Układ leżał na granicy wielkiej luźnej federacji wielu rozmaitych terenów znanej jako Wspólnota Nexusiańska. W kierunku galaktycznej północy już był izolacjonistyczny i faszystowski Kombinat, czyli jedno z tysięcy państw nie należących do Wspólnoty, wśród której była również ojczysta planeta ludzi - Ziemia. Na wschód istniało Imperium, monarchia absolutna rywalizująca z federacją i widząca w niej przegniły twór administracyjny. Gdzieniegdzie po próżni latały przeklęte okręty gwiezdne Żywiołów Pierwotnych - Ładu nienawidzącego wolności i Chaosu dążącego do anarchii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki