FANDOM

Rewidenci Imperium - wyspecjalizowana organizacja mająca za zadanie aresztowanie lub w razie konieczności walki zabijanie sług Chaosu i innych plugawców. Uzdolnieni w walce mieczami i potężni psionicznie są jak na razie skutecznym narzędziem Imperium Człowieka w walce z Chaosem.

Aresztowanych lub jeńców wojennych, których da się pozyskać dzięki dzisiejszym technologiom, przenosi się na przesłuchanie do budynków organizacji, których celem jest wydobywanie informacji wszelkimi możliwymi sposobami oraz polowanie na heretyków, demony i ukrytych wyznawców Chaosu.

Tych po przesłuchaniu bierze się do więzień, do cel tymczasowych, a wyrok zawsze jest jeden - dożywocie. Zabiera się ich czarnymi okrętami na ciemne planety - platformy wiecznie rozrastające się, które dla Chaosu są istnym piekłem. Są to tak zwane Światy Więzienia. Surowce się nie kończą, a Osnowa tam nie sięga, więc jest to dziwne miejsce i niewiele o nim wiadomo. Takie planety są nawet poza zasięgiem Astronomicanu, w próżni międzygalaktycznej. Dostać się można tylko przez obwarowaną jak Pałac Imperialny bramę dla statków więziennych. Nie ma możliwości ucieczki, a nawet opętania tamtejszych strażników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki