FANDOM

Reinhard na Annonice.jpg
Zdjęcie Radekowa na Annonice
Reinhard von Radekow
Prawdziwe imię i nazwisko Reinhard von Radekow
Znane pseudonimy Lord Serrigańskich Kruków Nocy
Data urodzenia 04 wrzesień 2510 rok Helghan
Data śmierci 03 sierpień 2611 rok
Przyczyna śmierci zabity przez Admirała Conrada
Miejsce pochodzenia Helghan
Rasa Człowiek, plemię Zaginionych i plemię Helghan
Narodowość a
Płeć Mężczyzna
Wzrost 182 cm
Kolor i wygląd włosów krótko przystrzyżone białe
Kolor oczu lewe niebieskie, prawe żółte
Znaki szczególne Blizna na prawym oku
Rodzina matka z Niemiec, ojciec z Helghanu
Przynależność GLOK (dawniej),

Armada Obietnicy (dawniej), Wielkie Imperium Serrigan, Imperium Helghan

Zawód żołnierz, członek policji politycznej, kat
Wyznawana religia filozofia serrigańska

Reinhard von Radekow to były członek Obietnicy, wróg Tesli i żołnierz na usługach serrigan. Matka pochodzi z Niemiec, ojciec z Kiyufay, miasta na Helghan. Reinhard wychowywał się pośród partyjnych dygnitarzy i genialnych wojskowych. Ostatecznie był Lordem najemników na usługach gatunku biorobotycznych faszystów.

Wyjątkowo arogancki człowiek, nieufny, uważający się za lepszego od innych, uznający Słowian i innych za rasę podludzi. Zginął z rąk Admirała Conrada, pchnięty nożem w gardło i prawy bok. Jego śmierć pozbawiła serrigańskiego agresora niewolników i dobrowolnych najemników.

Wczesne lata

Von Radekow dyskutuje z synem.png

Reinhard (łysy) rozmawia z ojcem (siwym) w związku z kryzysem ekonomicznym na Helghanie

Urodził się na planecie Helghan, przybranej ojczyźnie tamtejszego ludu. Wrogo nastawione środowisko nadrabiało luksusy, jakie otrzymywał od ojca - działacza politycznego. Reinhard został nawet w wieku dwunastu lat przedstawiony wodzowi, a ten zaoferował mu udział w niemal samobójczej misji szpiegowskiej na terenie Związku Ziemskiego.

Za swój wyczyn najemnicy z Błękitnej Planety wyznaczyli za niego sporą cenę, około 4 milionów sporylionów. Potem zaś został komandorem na pokładzie Iklah, helghańskiego lotniskowca biorącego udział w Wielkiej Gwiezdnej Wojnie.

Przystąpienie do Armady

Po pięciu latach na froncie i bezustannego napadania na Cesarstwo C'Serwoidów otrzymał propozycję służby w Armadzie Obietnicy, na którą przystał. Dużo czasu spędzał w maszynowni, gdzie zajmował się sprawami wywiadowczymi Armady. Pewnego razu wpadł na zakrojony na szeroką skalę przemyt narkotyków do terrańskiej strefy, w celu nielegalnego szkolenia dla najemników oddziałów skrytobójczych. Za ujawnienie tego dowództwu podniesiono mu rangę z porucznika do kaprala.

Konflikt z Admirałem Conradem

Wkrótce spotkał godnego siebie wroga, Nikolę Teslę, zwanego przez siebie Admirałem Conradem. Reinhard wyśmiewał go i jego pseudonim, nie krył nawet pogardy dla niego. Często go szykanował za jego słowiańskie pochodzenie. Tichy nie mógł znieść szykanowania Admirała, dlatego też przy wyzwaniu na boks Conrad od razu się cofnął i zaproponował wschodnie sztuki walki. Von Radekow przystał na tę propozycję, aczkolwiek wkurzył się po przegranej. Ijon, za niesubordynację i sprowokowanie konfliktu postawił go przed sądem.

Wykluczenie z załogi

W wyniku przedstawienia dowodów rzeczowych Reinhard został wygnany w kapsule z Obietnicy. Trafił na planetę Yrtha, jako niewolnik seraphimów. Status podsłuchiwacza sprawił, że wykupił sobie wolność. Udał się do Strefy Neutralnej i do Vat Tego, gdzie wypił sporo alkoholi w barze "Pod Stalkerem". Jego pijaństwo sprawiło, że stał się cieniem siebie - żył w kanałach, kradł pieniądze i sprzedawał paserom rzeczy skradzione z doków.

Nowi panowie

Pewnego razu trafił na przypadkowy okręt seraphimów, który trafił świadomie do groksjańskiej kolonii. Von Radekow został zauważony na okręcie i brutalnie przesłuchiwany, a gdy skończył, załoga zaproponowała mu służbę u serrigan. Przystał na nia i zjawił się potem znowu w Vat Tego, po ponad dziesięcioletnim szkoleniu.

Tam spotkał Conrada, który był już dowódcą Obietnicy i ożenił się z alterańską szlachcianką. Patrzyli na siebie przez celowniki, jednak ostatecznie pozwolił swemu arcywrogowi iść, bowiem jest teraz sługą "panów potężniejszych niż Gwiezdna Liga, czy inna rasa tej wojny". Conrada to skłoniło do poznania tego zagrożenia.

W 2605 roku naszej ery wybuchła Trzynasta Plaga, która doprowadziła do upadku Sojuszu i powstania Koalicji. Reinhard był wściekły, że mimo jego pomocy się to nie udało. Pogratulowano mu jednak sabotażu w przestrzeni ludzi wielu ważnych celów i pozyskania informacji o innych gatunkach stworzonych przez inną rasę.

W poszukiwaniu draconiarzy

Reinhard w stroju Kruków.png

Reinhard w stroju Kruków Korony Serrigańskiego Gniewu

W 2610 roku, czyli pięć lat po klęsce Hordoroju, Reinhard von Radekow poszukiwał informacji o draconiarskich ruinach. Dotarł do wielu planet sprzed serrigańskiej rewolty i po zajęciu, wśród których znalazł światostatek serrigan, który został trafiony przez draconiarzy i unieruchomiony na miliardy lat. Reinhard zostałm prawą ręką Imperatora, całkowicie zniewolono jego wolę i myśli. Opracował taktykę blitzkriegu, która polegała na ataku na stacje, potem rojami kosmolotów, a na końcu bombardowanie miast. Oprócz tego wliczały się ataki na 

Dwa lata późnie Imperator Serrigański rozpoczął inwazję. Armada zniewoliła Roje Hordy i Armady oraz Groksów, co stworzyło silną armię. Pół Wielkiego Obłoku Magellana zostało zajęte przez nich zaledwie w ciągu miesiąca. Serriganie zniszczyli kolonię zwaną Nowe Luthien, ważną rolniczo i przemysłowo planetę Luthieńczyków. W grobowcach rasy draconiarów odkrył istnienie broni i klucza do pokonania serrigańskiej hordy - Stefka. Zdając sprawę z zagrożenia dla swych panów i świadomy tego, że Conrad jest o krok przed nim, ruszył na poszukiwania. Na Resircie razem z serriganami próbował dotrzeć do archiwów. Znalazł też technologię, znacznie wykraczającą poza dzieła serrigańskie. Dotarł śladem urządzenia na Annonicę. Rozkazano mu się tam udać. 

Śmierć

Ostatnie chwile von Radekowa.png

Conrad podkrada się do Radekowa, strzelającego z karabinu snajperskiego

Radekow dostał rozkaz wybrania się na Annonicę w poszukiwaniu archiwów draconiarskich. Tam też przybył Conrad, który poszukiwał informacji o Stefku, w celu udaremnienia zwycięstwa Wielkiemu Imperium i jego sojusznikom. Rozległa się walka, podczas której zajął pozycję snajpera. Trzech żołnierzy Armady Obietnicy zginęło. Mimo to jeszcze bardziej ten akt Reinharda wzmocnił wolę w Admirale Conradzie zakończenia jego życia.
Śmierć von Radekowa.png

Reinhard zabity przez Conrada

W tym samym czasie Conrad urządzał dywersyjny atak przeciwko samemu przywódcy najemników. Większość skupiła się na ataku na towarzyszy Admirała Conrada, podczas gdy sam Conrad go zaatakował atakiem od tyłu. Niczego się nie spodziewający helghanin pochodzenia niemieckiego zginął, najpierw otrzymał cios w prawy bok, a potem w krtań, co wykrwawiło sługusa serigańskiego władcy. Mimo to wciąż żył i strzelił źle, bo obok. Pokonany padł i przeklął go na wieki. Ostateczny cios padł od kuli z pistoletu Admirała. Ziemianin upewnił się, że specyfik ożywiający został zniszczony i nie wstanie znowu. Zabrano mu ostatni fragment urządzenia potrzebnego do odkrycia Stefka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki