FANDOM

Symbol Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju

Zwyczajowy symbol Równowagi - znak nieskończoności

Równowaga - jeden z trzech Żywiołów Pierwotnych. Jest ona jedyną z tych frakcji, jaka nigdy nie zmuszała do udziału w wojnie i nie ma swoich awatarów. Równowaga ma za symbol odwróconą ósemkę, symbol nieskończoności, ponieważ tak długo jak istnieje, Nexus będzie mógł rządzić się swoimi prawami. Godzi zarówno w Chaos jak i Ład.

Historia

Nieznane są początki tego Żywiołu Pierwotnego, ale podobnie jak obie stale walczące ze sobą inne siły tego typu jego początki sięgają początków całego Nexusa. W przeciwieństwie do reszty Równowaga nie była złożona ze swoich awatarów, ale ras które były wolne od wybrania między Chaosem, a Ładem. Na przestrzeni wielu lat nieliczne organizacje walczyły z obydwoma siłami, utrzymując balans między nimi, tak aby żadna z nich nie odniosła ostatecznego triumfu.

Rasy

W skład ras Równowagi wchodzą wszystkie te, które nie należą ani do Ładu, ani do Chaosu. Do takowych ras zalicza się wiele humanoidów i innych gatunków, między innymi Intarian, ludzi, elfy, orków, wandrasów czy ustatów. Niezależnie jak wyglądają łączy je jedno - bycie celem wrogonastawionych grup niszczycielskich Żywiołów Pierwotnych i poczucie odrębności we wspólnocie, lecz i możliwość samoobrony oraz wzajemnej pomocy w razie ataku jednej z tych grup.

Ciekawostki

  • Równowaga wydaje się być czymś między popadnięciem w anarchizm, a autokrację. Często wiele istot twierdzi, że demokracja to uosobienie tego Żywiołu Pierwotnego.