FANDOM

„Nigdy nie próbuj lecieć w strefę kontrolowaną przez Kombinat. Są tam tylko skorumpowani wojskowi oraz nienawidzący naszej unii rolnicy i robotnicy.”
―Polityk Wspólnoty o Przestrzeni Kombinatu
Przestrzeń Kombinatu to terytorium gwiezdne, zarządzane przez niepodległy, ale skorumpowany i zmilitaryzowany Kombinat, państwo niezależne od Wspólnoty Nexusiańskiej. Systemy gwiezdne uzyskały niezależność dzięki Wyniesieniu Kombinackiemu, wojnie partyzantów z zaborczym imperium, wspieranym przez Lwowski Corporation. Na szczęście sami mogli liczyć na pomoc ze strony paru grup, jakie rywalizowały z nimi, między innymi rywali korporację rywalizującą z sojusznikami wroga - Czevak Industries.

Cały sektor jest kontrolowany przez rozmaite frakcje samego Kombinatu - państwowe firmy, piratów, skorumpowanych żołnierzy i polityków, a nawet faszystów, którzy przejęli po uzyskaniu niepodległości pełną władzę. Planety i asteroidy wręcz opływają w rzadkie surowce, potrzebne niejednokrotnie w gospodarce nexusiańskiej. Z tego powodu faszystowski rząd sprzedaje je wyjątkowo drogo, finansując tym samym liczne badania technologii wojskowej, czy kampanie wojenne przeciwko Ładowi oraz Chaosowi.

Najważniejsze miejsca

  • Korynt - stołeczna planeta Kombinatu, znajdująca się w strefie tak zwanych Światów Centralnych. Najbardziej zaludniona, zurbanizowana oraz udekorowana monumentami, obrazami, czy też posągami w całej Przestrzeni. Posiada księżyc, Ortę, istotny politycznie i ekonomicznie dla państwa.
  • Orta - księżyc Koryntu. Pełen stoczni gwiezdnych i kopalni, często odkrywkowych. Za główny cel Kombinat obrał sobie terraformację tegoż miejsca na podobieństwo planety stołecznej, między innymi tworząc Sahegrad, miasto pod kopułą i ziemią, nazwane na cześć Opy Sahe, bohaterki Wyniesienia i pierwszej Regazar, przywódczyni niepodległej federacji.
  • Asteroidalne Zagłębie Sharkesiańskie - miejsce wydobycia ogromnej ilości minerałów niezbędnych do budowy broni laserowej, konstrukcji zewnętrznej pojazdów kosmicznych oraz stacji kosmicznych. Znajduje się na galaktyczny wschód od Pustkowi Iriadusa - sektora praktycznie pozbawionego jakiegokolwiek większego systemu gwiezdnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki