FANDOM

Zdjęcie Przemysława Czevaka
Zdjęcie Przemysława Czevaka
Przemysław Czevak
Prawdziwe imię i nazwisko Przemysław Czevak
Znane pseudonimy Wielki Wróg Arcturusa Lwowskiego
Data urodzenia 9:002 Wiary i Nauki,

Terra, Ukraina, Swalawa

Data śmierci 1:026 Postępu,

Stacja kosmiczna "Chruszczow"

Przyczyna śmierci jednoczesny rak krtani i płuc
Miejsce pochodzenia Ukrainiec
Rasa Człowiek
Narodowość Ukrainiec
Płeć mężczyzna
Wzrost 176 cm
Kolor i wygląd włosów krótkie czarne
Kolor oczu piwne
Znaki szczególne brak
Rodzina Eugenia Czevak (żona),

James Czevak (syn)

Przynależność Czevak Industries (prezes),

Dynastia Czevak (założyciel)

Zawód Przemytnik
Wyznawana religia katolik

Przemysław Czevak - ukraiński biznesmen, założyciel Czevak Industries i wielki rywal Arcturusa Lwowskiego w dążeniu do przejęcia większej ilości wpływów w Nexusie. W przeciwieństwie do Rosjanina, który miał możliwość startu od razu, Ukrainiec z Zakarpacia musiał najpierw jakoś się dostać do wielkiego świata biznesu.

Historia

Wczesne lata

Przemysław Czevak urodził się w 2002 roku w miejscowości Swalawa, niedaleko granic Republiki Ukraińskiej z Węgrami, Słowacją, Polską i Rumunią. Ojciec był byłym wojskowym Armii Radzieckiej, matka zaś pracowała w charakterze rolnika. Obydwoje nie chcieli, aby syn zainteresował się Związkiem Radzieckim oraz wyjechał do większego świata, więc uczyli go do pracy w winnicy. Wielokrotnie wychodził w góry, bawiąc się w poszukiwanie skarbów.

Gdy w 2014 roku doszło do rozruchów głosił hasła przeciwko władzy ukrainśkiej. W tamtym czasie jego przyszły wróg sprzeciwiał się zarówno przewrotowi w Kijowie, jak i interwencji wojski Federacji Rosyjskiej. Niemniej obaj tak samo poparli aneksję Krymu. 12-letni wówczas Czevak podkradał butelki wina z zakładu i sprzedawał je na czarnym rynku, zbierając pieniądze na wyjazd do Kijowa i stamtąd do Moskwy.

W wielki świat... wojny

Gdzieś w 2020 roku, gdy już było pewne, że Ukraina jest podzielona na zachodnią, przychylną Polsce i na rosyjskie marionetki takie jak Doniecka Republika Ludowa, zebrał fundusze i pozostałe butelki wina, łapiąc możliwość ucieczki autokarem do Kijowa Zachodniego. Zjednoczonej stolicy już nie było, gdyż Dniepr został granicą obu stref. Niemniej wkrótce Zachodnia Ukraina opowiedziała się za wstąpieniem do nowo powstałego Drugiego Związku Radzieckiego, jednocześnie zwiększajac siłę Układu Moskiewskiego. Czevak i Lwowski spotkali się w naddnieprzańskim mieście, gdzie ten pierwszy został zwerbowany do batalionu Arcturusa.

Wraz z wybuchem Trzeciej Wojny Światowej zwiedził owszem wiele miast świata, ale nie tak jak chciał. Dostał czołg T-100 wraz z załogą, złożoną z Polki, dwóch Białorusinów oraz Kirgiza. W momencie gdy dotarli do Paryża, Czevak oraz Lwowski zaprzyjaźnili się, mimo że ich idee oraz myśli ekonomiczne znacznie odbiegały od wszystkich. Przy lampkach wina francuskiego, śpiewach, akordeonach i francuskich panienkach Przemysław miał wszystko, czego tylko potrzebował. Jednocześnie rozwijał swoje podziemne imperium korporacyjne, jeszcze wtedy razem z Arcturusem, który szmuglował dla NATO i państw neutralnych broń, w zamian za dane wywiadowcze.