FANDOM

Endymtorblacklibraryguardians Artykuł może zawierać poważne spoilery. Czytasz na własne ryzyko! Jeśli jednak nie chcesz sobie psuć niespodzianki z nadchodzących opowiadań po prostu nie czytaj tego artykułu dalej.
01 The Traveler
Tw3 cardart neutral avallach
Przemek w formie ludzkiej
Przemek0980
Prawdziwe imię i nazwisko Przemysław Światowid Przemkowski
Znane pseudonimy Przemuś,
Przem Demolka (nazwa nadana przez Arcturusa Lwowskiego),
Przemysł Światowidzki,
Przemysł II Piast
Data urodzenia Jakieś tysiąc lat przed naszą erą
Data śmierci ostatni raz bodajże w 1944 roku, podczas Powstania Warszawskiego,
odrodzenie gdzieś 14 października 1944 roku
Rasa Człowiek Realny
Narodowość Polak
Płeć mężczyzna
Wzrost 178 cm
Kolor i wygląd włosów zazwyczaj niebieskie
Kolor oczu brązowe
Przynależność Federacja,
Rycerze Wielkiego Pokoju,
Dom Czarnej Róży,
własna frakcja (lider),
Samotne Wilki
Zawód najemnik,
wynalazca,
Wieczny Imaginator

Przemek to żołnierz Federacji Welffowskiej i główny organizator buntu w 110. Regimencie Ochotniczym w Centralii. Numer jaki posiada oznacza która to reinkarnacja. 0980 oznacza więc że to już dziewięćset osiemdziesiąte wcielenie po poprzedniej śmierci w Powstaniu Warszawskim. Jest jednym z Ludzi Realnych współpracujących z owym narodem. Dawny członek Hanzy Krajowej i Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju, jako jeden z nielicznych członków zachowywał dystans do Arcturusa Lwowskiego, jedne dzieła chwaląc inne uznając za kompletne porażki. Jest ostatnim znanym do naszych czasów Wiecznym Imaginatorem. Ukochany Stanislausy i uczeń nie tylko Farlicka, ale i Blakłuda. Jest liderem własnej frakcji, będącej polityczno-ekonomiczno-defensywnym aliansem oraz pierwszym członkiem Domu Czarnej Róży - grupy niezależnych od Centrum oraz całej reszty komandosów i łowców zła żyjących według kodeksu rycerskiego - który pochodzi z Trójgranicznego Centralnego Wymiaru. Będzie członkiem nowej Hanzy Krajowej w Wojna o Fantazję, jak również jest głównym bohaterem całego uniwersum.

Historia

Przed odkryciem przez Centrum

Według kilku historii znał Farlicka i Blakłuda na długo przed dotarciem na wyspę Kraj, jak również odpowiada za ucieczkę nie-ludzi do Trójkąta Bermudzkiego i wytępienie niemal wszystkich smoków na Ziemi Krajowej. Czy jednak to prawda nikt tego nie jest w stanie udowodnić, chyba że jest jego przyjacielem. Pełna jego historia jest zawarta pod tym linkiem zewnętrznym.

Spotkanie

W kwietniu 2015 roku zniknęła Twierdza 2. Razem z Kharlezem i Szaloną Kapelusznik ruszył na poszukiwania, mając u boku wielu żołnierzy z Twierdzy 1. Gdy tam trafili po pewnym czasie zaatakowali ich ludzie ubrani jak członkowie Legionu, ale to było nietypowe, bo w tamtej grupie nie stwierdzono ludzi. Po pewnym czasie natrafili na dziwnych żołnierzy i tajemniczą postać, która im się przedstawiła jako Arcturus Lwowski.

Wojna o wymiar

Akcja "Ucieczka" i koniec wojny

Przez planety i wymiary

Wojna o Fantazję

Umiejętności

3572954-the sage of six paths

Przemek0980 w formie ducha

Nie trzeba dużo mówić by zrozumieć Przemka - wszyscy czują przed nim respekt. Lwowski ujął kiedyś go w czterech słowach: "niebezpieczny, genialny, wyszkolony magowoj". Jego zdolności inżynieryjne i złodziejskie nie mają sobie równych. Największą jednak mocą jaką dysponuje jest zmiana swojej formy w ducha oraz błyskawiczna koloru włosów i oczu czy też wzrostu.

Wynalazki

  • Las Ciał wokół CreepyTown oraz jego ulepszenia
  • Działo elektroimaginacyjne
  • Bomba memowa
  • Krzesło amnezyjne

Wyposażenie

Frakcja

Flaga Frakcji Przemka0980

Flaga Frakcji

Frakcja jego to grupa związanych rozmaitymi paktami organizacji i państw, które mają wspólne interesy polityczne, gospodarcze i militarne. Ich głównym celem jest wzajemna pomoc, obrona przed agresorem oraz ewentualne wsparcie na arenie politycznej, jeśli go bardzo potrzebują. Jej członkowie nie są związani niczym więcej niż tylko paktami, które w dowolnej chwili mogą anulować. Frakcja ma nawet własną flagę, zazwyczaj powiewa nad Zębatą Twierdzą i innymi budynkami będącymi jej placówkami. Nie stwarza ona jednak zagrożenia dla żadnego państwa czy korporacji, bardziej istnieje jako zmilitaryzowana gildia kupiecka mająca wobec wszystkich cywilizacji Centrum pokojowe zamiary.

Członkowie

  • Księstwo Landtermorry
  • Księstwo Polańskie
  • Słowiańska Wspólnota Plemienna
  • Nowa Sicz Zaporoska
  • Zjednoczone Stany Północnej Ameryki
  • Carstwo Moskiewskie
  • Zhongkin
  • Komuncarstwo
  • Królestwo Myrtany
  • Królestwo Varantu
  • Królestwo Argaanii
  • Magokratyczna Republika Tooshoo

Dane z Leksykonu

Jeśli istnieje istota zdolna mocno zaszkodzić Arcturusowi Lwowskiemu i innym istotom w Fantazji, niewątpliwie jest to Przemek0980, do którego powagę zachowuje nawet sam Farlick, jego własny mentor. Przemek przeżył niejedno, niewiele rzeczy może go przerazić a co dopiero zabić, mimo tego że teraz ma jakieś 17 lat z wyglądu. Właściwie to on potajemnie stał za tym, że jego działania doprowadziły do powstania Federacji Welffowskiej, a przynajmniej tak głoszą plotki rozpuszczane w Prawdzie i w Cesarstwie.
Taka postać jednak nie byłaby teraz tak potężna bez pomocy Kharleza czy miłości ze strony Stanislausy, która dała mu ją chyba jakieś jeśli dobrze pamiętam ze trzy wieki temu. Jednak za jego sukcesem stoi inna postać. Choć on należy do Przymierza CreepyTown to jednak jest też przyjacielem samej dynastii Lwowskich, w tym budzącego równie wielki strach Arcturusa Lwowskiego, wszechmonarchę-imperatora, przy okazji również genialnego inżyniera, wynalazcę rozmaitych rzeczy na arenie arkanistycznej czy technologicznej.

Ciekawostki

  • Może się reinkarnować nieskończoną ilość razy ze względu na horkruksy, pozwalające przechować dusze i odrodzić się nawet mimo śmierci z rąk Człowieka Realnego. Nikt nie wie gdzie one się znajdują.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki