FANDOM

Rok 2017, 02 lipca. Słychać było odgłosy ostrzału artyleryjskiego, widać było z oddali pole bitwy pod Aleksandryjskiem Nowolizandryskim. Trwała przecież Wojna Miliona między Cesarstwem Świtu z dalekich wysp Trójkąta Bermudzkiego, Legionem z Niezbadanej Części wyspy Kraj, autokratyczną i głoszącą że ludzie są rasą panów Federacją, potężną monarchią międzywymiarową i nową frakcją zwaną Imperium Nexusa oraz paroma innymi pomniejszymi frakcjami. CreepyTown i HallenWest było neutralne. Obok Aleksandryjska istniały skryte pod magiczną kopułą miasta połączone tunelem z kolejką jednoszynową, zwane Aleksandryjsk-23 i Aleksandryjsk-24. Były to jedne z wielu miast będącym zamkniętymi dla świata zewnętrznego jednostkami zamkniętymi.

Nad miasta nadleciało z 12 helikopterów nexusiańskich, z czego podzieliły się one na 4 klucze, liczące po 3 z maszyn każdy. Każdy zawierał jeden śmigłowiec desantowy i dwa szturmowe. Wkrótce desantowy wylądował a z niego wyszło chyba z 50 żołnierzy. Ruszali razem, a śmigłowce się poderwały. Podzielili się na dziesięcioosobowe grupy. A maszyny dalej patrolowały teren. Przeczesywali każdy budynek, ale nic nie znaleźli. Wkrótce jednak widać i słychać było strzały. Dały się słyszeć krzyki.

- Zabij ich!

- Kurde, demony pieprzone!

- Dalej, musimy się dostać do laboratorium.

- Spośród 150 żołnierzy żaden nie dotarł do miejsca, gdzie miało się znajdować. Wedle dowódców mieli iść do hotelu i tam miało być tajne przejście, ale zamiast tego ruszyli ku lokalnemu drapaczowi chmur. Helikoptery też nie miały najlepiej.

- Co ze śmigłowcami? - spytał dowódca.

- Jeden desantowy zniszczony, trzy eskortowe rozwalone.

- Dacie radę nas ewakuować?

- Tak, chyba tak. Lecimy, gdzie jesteście?

- Milenium Plaza.

- Za 3 minuty.

- Rozumiem. - dowódca mówił do swoich. - Mamy 3 minuty. Brońcie miejsca za wszelką cenę!

- Tak jest, pułkowniku.

Ustawili miny i wtedy zaczęli też ustawiać na klatce schodowej. Strzelali ile wlezie, a kiedy przyleciały helikoptery paru z nich się poświęciło, aby reszta mogła uciec.

- Sir. Nie udało się, ale mamy parę dysków.

- Z nich możemy odzyskać dane, dobra robota żołnierze. - odezwał się głos w słuchawce. - Usuniemy te traumatyczne przeżycia, zbombardujemy miasto i po sprawie.

- To był zaszczyt, generale.

Jak tylko wylecieli przez specjalną bramę natychmiast nadleciało ze 30 samolotów szturmowych. Zniesiono wkrótce magiczne bariery przy pomocy jakiegoś zaklęcia i wtedy właśnie te zrzuciły bomby. Dzień później Federacja zobaczyła miasta, ale zdziwiło ich że są budynki. Zespoły badawcze wyruszyły i sprawdziły miasto, ale wtedy urwał się z nimi kontakt. Pierwsza grupa wysłana ze znalezieniem tego co się tutaj działo straciła z bazą kontakt. Federacja stworzyła jednolitą barierę nad miastem ze zdobytych czarów i technologii, tworząc też mur. Do dzisiaj media oraz cywile nie wiedzą co się dzieje. Ale wojsko wie że teoria, jakoby miasto miało być opanowane przez śmiercionośne anomalie to tylko wymówka dla mediów.

Następny rozdział >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki