FANDOM

413026

Wizerunek tworzenia Letztewunderwaffe, a raczej jego wyobrażenie

Projekt 24031997 nazywany również Letztewunderwaffe to potężna broń masowej zagłady przygotowana przez Państwa Nexusa w celu "Ostatecznego zakończenia Wojny CreepyTown". To potężne działo gwiezdne opracowane w placówce XT39324601 przymocowane do flagowej jednostki gwiezdnej Wielkiej Wiktorii o nieznanej sile ognia, ale przechwycone meldunki mówią iż może zniszczyć cały wymiar[1].

Działanie

Projekt ten jest zasilany jakimś nieznanym źródłem energii, prawdopodobnie ogniwem imaginacyjnym lub czymś innym. Nie wiadomo gdzie jest ten projekt, ale dane przechwycone przez Wydział Walki Informacyjnej Porozumienia Antywojennego potwierdzają iż nie ma go w słynnej Nowej Walhalli. Jedni spekulują że ma kształt krążownika Zbieraczy będąc masywnym działem, inni że przypomina popularnego Schwerer Gustawa, Przymierze zaś iż może to wyglądać na coś w stylu Projekt Tygiel - potężne działo gwiezdne z tylną kulą i wystającym kompleksem lanc indukcyjnych z jednej strony.

Prawdopodobne położenie

Zarówno Wielcy Gracze jak i narody niezaangażowane, ale też i same Instytucje Centrum czy niesławny Alians Sług. Pewne jest jednak zdaniem Porozumienia Antywojennego że Projekt 24031997 nie znajduje się na Nowej Walhalli. Przymierze przypuszczało że jest położone na planecie Prospero Alexandria, którą zaatakowało i zdobyło w ciągu trzech dni. Okazało się że tamtejsze zakłady dostarczały po prostu Imaginację oraz memy. Wielki Układ odbił planetę w ciągu doby. Kombinat Wojenfirmowy z kolei usiłuje przekupić w charakterystyczny dla siebie sposób naukowców, którzy nad bronią pracowali. Wiedzą zaś, że jako sojusznik Państw w walce z Porozumieniem od kilku żołnierzy elitarnych jakoby była to broń skierowana na wymiar Ziemi Cesarskiej. Centrum chce wiedzieć z kolei czy oręż łamie zasady udziału w Nieskończonej Wojnie, a Sługi obawiają się że można to wykorzystać w celu tak zwanej "Ostatecznej Krujaty" - kampanii mającej na celu zniszczenia raz na zawsze ich organizacji.

Cel

Zakłada się, że celem tego potężnego sprzętu jest wymiar Ziemi Cesarskiej, prawdopodobnie sama planeta jest celem ataku z tego oręża. Jednakże naukowcy z Iglicy Wiedzy na Eve-3 spekulują jakoby celem rzeczywistym miałby być wymiar wyspy Kraj. Wywiad zauważa jednak, iż Wielki Układ stara się przestrzegać zasad bardzo sztywno, a klęski związane z Czarnym Tygodniem[2] były jedynie chwilowym niepowodzeniem. Możliwe że nie chodzi o całkowitą moc, ale minimalną, gdyż według hasła wywiadu Prawdy działo przy najniższej sile może zmienić planetę w jałową skałę zdolną do podbicia i terraformowania.

Ciekawostki

  • Numer projektu 24031997 daje po rozszyfrowaniu datę 24.03.1997. Jest to data urodzin Arcturusa Lwowskiego.
  • Z nieuznawanych za prawdziwe notatek wynika, jakoby było zasilane jakimś nieznanym, ale potężniejszym niż Imaginacja źródłem energii.
  • Niemiecka nazwa "Letztewunderwaffe" można podzielić bardzo łatwo na trzy hasła - "Letzte" to w tym języku "Ostateczność", drugie oznacza "Cudowne" ostatnie zaś pojęcie, "Waffe", to słowo znaczące tyle co "broń". Oznacza to że Projekt 24031997 to Ostateczna Cudowna Broń.

Galeria

Przypisy

  1. Jeśli to prawda jest to więc najsilniejsza wymyślona w historii broń zarówno w arsenale Wielkiego Układu, jak i całej Fantazji.
  2. Tydzień w którym wszechmonarcha został w czwartek ranny w zamachu terrorystów netrollskich, a potem z powodu podbicia neutralnych wschodnich partii wyspy i zniszczenia Carorell i CounterHood bombami memowymi. Instytucje Centrum zagroziły pacyfikacją obu Wielkich Graczy. Przymierze się wstrzymało, a Państwa zmuszone były zrobić w niektórych miejscach odwrót by zreorganizować szeregi wojsk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki