FANDOM

Flaga Piekła
Nieoficjalna flaga Piekła
Piekło
Typ władzy monarchia absolutna
Waluta 1 Piekielniczek = 100 Hadescudo
Twórca/Twórcy Lilith Zrodzona w Mroku,
Czart Piekielny Jad
Stworzone na podstawie Piekło z ziemskich mitów i legend
Lider Lilith Zrodzona w Mroku
Przywódca/Przywódcy Władczyni Piekieł
Pierwszy lider Lilith Zrodzona w Mroku
Stolica/główna siedziba Miasto Piekło
Strefa wpływów Wyspa Bermudia
Religia Kult Szatana
Święta narodowe 17 sierpnia - Dzień Niepodległości
Powiązania Przymierze Bermudiańskie (członek aliansu, twórca),
Federacja (sojusznik),
Netrolle (sojusznik),
Cesarstwo (sojusznik)
Data założenia miliony lat przed Chrystusem
Data reorganizacji 2009 (ustanowienie nowego terytorium po wygnaniu przez Federację)
Data rozwiązania 2015 (podbój przez Koalicję Centrum-ONZ-Federacja w Wojnie o Pokój na Gai Bermudii)
Data przywrócenia 2015 (odzyskanie niepodległości podczas powstania w wyniku zakończenia wojny)

Piekło - państwo mające stolicę w mieście o tej samej nazwie. Jest to monarchia absolutna, mocno dekadencka i skorumpowana, rządzona przez Lilith Zrodzoną w Mroku. To członek Przymierza Bermudiańskiego i jeden z najbardziej zagorzałych przeciwników Państw Nexusa. Nie mają własnej flagi, zamiast tego ich symbolem są trzy czaszki - demoniczna na górze, ludzka na środku i nie-ludzka na dole. Oprócz tego na rogach zatknięte są dłonie, jedna jest ludzka, a druga nie-ludzka, tym którym odebrano po śmierci również i czaszki. Często flaga anarchistów z czaszką demona na środku jest uznawana za sztandar tej grupy.

Historia

Prawdopodobne początki zaczynają się w momencie kiedy Lilith przejęła władzę nad tymi organizacjami, czyniąc z nich hordę istot piekielnych, gotową na sianie śmierci i zniszczenia poprzez chaos oraz anarchię. Nieznana też jest dokładniejsza historia wszystkich kultów, band, gangów, sabatów i tym podobnych organizacji należących do tej frakcji. Wiadomo że do 2009 roku odpowiadali za rządy terroru i chaosu na wyspie zwanej Bermudią, aż nie pojawiła się Federacja i prowadzący ją człowiek, który zdołał okiełznać liczne arkany oraz anomalie, w tym technologię - Heinrich Welff. Wygnani ze Znanej Części uciekli na południe, ponieważ na wschód od dzisiejszej Linii Wschodniej doskonale wiedzieli co się znajduje. Uciekając tam wygnali lub wymordowali wszystkie istoty im zagrażające, w tym prostych mieszkańców. Nieliczni, którzy to przeżyli zostali wysłani na reedukację, a potem zniewoleni. Nigdy więcej się z Federacją nie spotkali.

Odkrycie wyspy w czasie Wojny o Pokój na Gai Bermudii nie obyło się bez zauważenia ich. Kilku wojaków z Piekła i organizacji quasi-militarnych przystąpiło do Sług Hastadariusa. Korzystając z tego Welff rozkazał "wyzwolić" Piekło. Rozpoczął się atak trwający 2 dni. Potem do 17 sierpnia wojska federacyjne stacjonowały i okupowały całe państwo. Po upadku sił inwazyjnych Aliansu Federacja musiała się wycofać, a kraj ogłosił poprzez przedstawienie dowodów iż atak na nich był haniebny dla Koalicji, a całe te "żywe piekielne czeluście" były przeciw Hastadariusowi i od początku walczyły z oddziałami, które wysłano do ataku na Linię Wschodnią i Metropolię. Tak oto niegdyś oskarżane o plagiatyzacki kult ten twór administracyjny stanął na nogi.

W lutym 2016 Piekło razem z Cesarstwem i walczącymi już Netrollami dołączyło do stworzonego przez nich nowo powstałego Przymierza CreepyTown. Tym samym stali się częścią trwającej od grudnia 2015 roku Wojny Bermudiańskiej. Konflikt jaki się cały czas ciągnie stanął w martwym punkcie głównie przez bitwę, jaka toczy się o Kościany Most na Krwawej Rzece. Ten konflikt toczy się na granicy Piekła z Arcyksięstwem Nowego Lizandrysu i giną w nim codziennie setki żołnierzy każdej ze stron.

Kultura

Kultura Piekła opiera się na pięciu głównych aspektach - zmianie genów i ciała, odwiecznym walkom z innymi, wywyższaniu śmierci i rozkładu, nieograniczonemu rozwijaniu swoich własnych przyjemności, a także wiecznemu bezładowi. Niektórzy uważają że to jest cud widząc jak długo egzystowała ta frakcja. Wielki Układ i Unia zarzucają im w kampanii oszczerczej propagandy, że każdy stamtąd jest "wszarzem, pijakiem, złodziejem oraz burdelowcem". Co ciekawe kontrpropaganda Piekła głosi, że oni wprowadzają totalitarny porządek i mordują każdego, kto chce żyć po swojemu.

W Piekle rządzi prawo silniejszego, im przedstawiciel silniejszy tym ma większą władzę. Najsilniejszą ma Władca Piekieł, autarcha całego Piekła. Jest on w mieście nazwanym tak samo jak naród, sprawuje on bezwzględną władzę eliminując każdego kto nie podziela jego poglądów i kto stwarza zagrożenie dla jego władzy. Ponadto Władca jest "łącznikiem Mefistofelesa z jego wybrańcami", to znaczy że sprawuje w religiach szatańskich podobną funkcję co papież w religii rzymskokatolickiej.

Siły zbrojne

Symbol wojenny Piekła

Symbol wojenny Piekła

Partyzantka, bandyci, anarchiści, piraci... wszystkie typy spod ciemnej gwiazdy stanowią "wojsko" Piekła. Choć wewnętrznie rywalizują ze sobą, to jeśli istnieje zagrożenie z zewnątrz łączą siły i wspólnie je niszczą. Choć technologicznie nie stoją na wysokim poziomie stanowią mimo to wyjątkowo niebezpieczną armię. Powód jest u nich jeden - spośród wszystkich frakcji Przymierza to właśnie oni mają najzdolniejszych i najpotężniejszych arkanistów. Korzystają z technologii w stylu steampunkowym oraz retro. Udało im się wynaleźć nawet takie rzeczy, jak mechy przypominające wierzchowce. Mają też okręty kosmiczne, które niemalże przypominają okręty Chaosu z uniwersum Warhammer 40,000, z tą różnicą że są czarno-czerwone, nie mają żadnego oznaczenia poza nieoficjalną flagą. Co ciekawe do takiej bandery dodano też postrzępioną czapkę marynarską, a między zębami tak zwanymi "jedynkami" wciśnięto fajkę.

Ciekawostki

  • Federacja i Piekło dalej siebie nie lubią. Co więcej wiele razy protestowali przeciwko wejściu tego państwa w skład Przymierza.
  • Piekło zostało zajęte przez Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju w ramach "misji pokojowej przeciw kultystom plagiatyzacji", jednak mieszkańcy mówią, że Instytucje Centrum po prostu chciały narzucić im swoją wolę.