FANDOM

294131
Panorama miasta
Miasto Piekło
Data powstania: 2010
Położenie: Południowo-zachodnia Nieznana Część,
południe państwa Piekło
Funkcja: stolica Piekła
populacja: około 9 milionów mieszkańców
Ważne miejsca: Pałac Salai,
Hala Gladiatorów,
Port lotniczy im. Mefistofelesa
Przynależność: Piekło

Piekło to stolica państwa o tej samej nazwie. Liczy ponad 8 milionów mieszkańców. Zlokalizowane nad Spice Sea, na południu państwa jest głównym centrum polityczno-administracyjnym tego mocno anarchistycznego tworu. Ci, którzy odwiedzali miasto mówią że ciągle płonie czerwonymi ogniami i dymi czarnym dymem, przywodząc na myśl stereotypowe piekło.

Historia

Dzielnice

Centrum

Amon

Pluton

Hades

Lucyfer

Mefistofeles

Anubis

Ważne miejsca

  • Pałac Lilith -
  • Hala Gladiatorów - miejsce znajdujące się w dzielnicy Pluton. To tam urządzane są krwawe igrzyska gladiatorów, duma i chluba Piekła. Przybywają na nie zarówno mieszkańcy miasta, całego kraju jak i zagraniczni turyści. Krwawe walki są organizowane zazwyczaj w soboty, niedziele i święta, najczęściej jednak w te ostatnie. Gladiatorami są niewolnicy należący do najsprawniejszych oraz wyłącznie Ci należący do rządzącego rodu i magnatów, czasami też i Ci, którzy są własnością megakorporacji działających na wyspie Bermudia.
  • Port lotniczy im. Mefistofelesa -

Ciekawostki

  • Wśród Nexusian miasto to nosi nazwę Lilithtown, zaś w Federacji - Southern Stars End, co znaczy "Koniec Południowych Gwiazd".

Przypisy