FANDOM

294131
Panorama miasta
Miasto Piekło
Data powstania: 2010
Położenie: Południowo-zachodnia Nieznana Część,
południe państwa Piekło
Funkcja: stolica Piekła
populacja: około 9 milionów mieszkańców
Ważne miejsca: Pałac Salai,
Hala Gladiatorów,
Port lotniczy im. Mefistofelesa
Przynależność: Piekło

Piekło to stolica państwa o tej samej nazwie. Liczy ponad 8 milionów mieszkańców. Zlokalizowane nad CreepySea, na południu państwa jest głównym centrum polityczno-administracyjnym tego mocno anarchistycznego tworu. Ci, którzy odwiedzali miasto mówią że ciągle płonie czerwonymi ogniami i dymi czarnym dymem, przywodząc na myśl stereotypowe piekło. Obecnie podnosi się po bombardowaniach, atakach artylerii oraz krótkotrwałej nexusiańskiej okupacji na początku marca 2016 roku.

Historia

Dzielnice

Centrum

Amon

Pluton

Hades

Lucyfer

Mefistofeles

Anubis

Ważne miejsca

  • Pałac Salai -
  • Hala Gladiatorów - miejsce znajdujące się w dzielnicy Pluton. To tam urządzane są krwawe igrzyska gladiatorów, duma i chluba Piekła. Przybywają na nie zarówno mieszkańcy miasta, całego kraju jak i zagraniczni turyści. Krwawe walki są organizowane zazwyczaj w soboty, niedziele i święta, najczęściej jednak w te ostatnie. Gladiatorami są niewolnicy należący do najsprawniejszych oraz wyłącznie Ci należący do rządzącego rodu i magnatów, czasami też i Ci, którzy są własnością megakorporacji działających na wyspie Kraj.
  • Port lotniczy im. Mefistofelesa -

Ciekawostki

  • Wśród Nexusian miasto to nosi nazwę Salaitown, zaś w Federacji - Southern Stars End, co znaczy "Koniec Południowych Gwiazd".

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki