FANDOM

Życie polityczne Unii jest bardzo zróżnicowane. Władzę ostateczną ma Suweren, ludową – Rada Ludu, a demokratyczną – Wielka Rada.

Jeszcze przed Wielką Wojną Zjednoczonych Imperiów Wielka Koalicja miała zdecydowane poparcie w Najwyższym Zgromadzeniu, a teraz są partią z 15 procentowym poparciem.

Słynna partia „Prawo Unii” ogłosiła swą likwidację po tzw. Aferze pieniężnej, w której partia miała wydać 30 mld kosmodolarów na prywatną armię. Było to 15 listopada 3923 roku. Istnieje jednak podobne ugrupowanie polityczne zwane „Pomocną Dłonią”.

Partia Socjalistyczna jest obecnie hegemonem i wspólnie z Wielką Koalicją, Partią Współpracy, Pochodem Wolności, Partią Postępu Kosmosu i Nowoczesną Organizacją Polityczną postanowiła stworzyć koalicję. W wyniku tego powstało porozumienie ugrupowań politycznych zwane Przymierzem Odbudowy Kosmosu . Zamienili opuszczone miejsca w dystopię, a ocalałe miasta i wsie - w utopię. Wiele z opustoszałych terenów jest jednak na nowo zasiedlanych.

Jawny wróg Przymierza Odbudowy Kosmosu – Związek Robotniczo-Chłopski – kieruje się ideologią faszysmu i stalinizmu (zwanego również socjalfaszyzmem). Jedynie Dyrektoriat Rzeszy Radzieckiej jest państwem, w którym zdobyli władzę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki