FANDOM

Order Volcanus Ten artykuł jest jednym z Artykułów na medal na tym Fandomie, decyzją jego administracji. Jest więc to sprawdzony artykuł, godny uwagi a przede wszystkim przeczytania.
Il2 sturmovik

Na szarym zdjęciu

Ten nazwany dwoma częściami, znany z przezwiska Ostnino samolot to zrabowany z muzeum w Monino i stworzony z róźnych części kupionych na czarnym rynku w Ostankino Iljuszyn Ił-2 typ 3. Dzięki niektórym znajomościom zdobył on zakazane technologie z Protwino, czy też z Uniwersytetu Łomonosowa i MIT. Ten Ił-2 ma autopilota, solarśmigła mogące dzięki wiatrom słonecznym produkować zapas energii oraz posiada laserowe WKM. Z tyłu ma też cienki silnik odrzutowy, będący formą dopalacza.

Ostankino-Monino jest maszyną Arcturusa Lwowskiego. Mimo eksperymentalnych technologii, jak małe silniki do pionowego startu i lądowania, nadal ma sporo wad, jak na przykład ciężki w pilotażu, albo nie zawsze możliwy do włączenia od razu silnik. Korzystanie z energii atomowej, zamiast ropy naftowej ponadto jest niebezpieczne, bowiem jest radioaktywne i mimo osłony z ołowiu i innych materiałów promieniowanie może przeniknąć. Znak nie został za bardzo zmieniony - jedynym dodatkiem jest to, że gwiazda ma na zewnątrz niebieską obwódkę, otaczającą biały kontur czerwonej gwiazdy. Zaletą jest jednak to, że włączając autopilota i całkowicie uwspółcześniając systemy Iła może też specjalnie zmienić układ - pilotuje komputer, a działko obsługuje on. Poprzez mechanizmy zdołał on opracować chowanie jednego fotela, złożenie go i przeniesienie tam, gdzie wcześniej siedział, a ten drugi zostaje obrócony. Prędkość się nie zmieniła tego samolotu, więc ulepszenia wyeliminowały tylko niektóre wady.

Jest to maszyna, jaką często widać na niebie Federacji, CreepyTown oraz w okolicach Zamku Wunrung. Lwowski sam lata, bez pomocy innych. Woli być samotnych w swej "wielkiej wędrówce przez życie". Najważniejsze jest to, że wyposażenie Iljuszyna w komputery pozwoliło na łatwiejsze korygowanie lotu i strzału, ale i tak umiejętności są lepsze niż każdy komputer.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki