FANDOM

34837.jpg
Wizerunek Orii Kalae
Orie Kalae
Prawdziwe imię i nazwisko Oria Windusow
Data urodzenia 9:215 Wiary i Nauki (2215 rok ziemski), Mars,

Związek Czerwonej Planety

Data śmierci 2:127 Terry (3526 rok ziemski),
Przyczyna śmierci zastrzelenie przez zamachowca
Miejsce pochodzenia Mars
Rasa Człowiek
Narodowość przedstawicielka Związku Czerwonej Planety
Płeć kobieta
Wzrost 190 cm
Kolor i wygląd włosów blond
Kolor oczu piwnobrązowe
Znaki szczególne piegowata
Rodzina Władimir Windusow (ojciec),

Irina Windusow (matka), Hans Windusow (starszy brat)

Przynależność Wspólnota Nexusiańska
Zawód żołnierz, polityk
Wyznawana religia ateistka

Oria Kalae [czyt. Oria Kale] (z domu Windusow) - ludzka admirał Wspólnoty Nexusiańskiej, odpowiedzialna za brutalne pacyfikowanie terenów Kombinatu podczas Wyniesienia. Później została ona politykiem o radykalnych poglądach w Wielkiej Radzie, dostając się na posadę ministra obrony. Adiutanka samego Arcturusa Lwowskiego, to ona kiedyś niemalże zastrzeliła Przemysława Czevaka jeszcze przed Wojną Gildii, a setki lat później prawie odważyła się zorganizować zamach na jego przyszłą żonę - Eugenię. Ślepo wierna ideałom stalinowskim oraz doktrynie Dżucze, bezwzględna, sama jednak miast być jak reszta komunistów kreowała się na szlachciankę, nosząc szablę i laskę oficerską. Zginęła w zamachu urządzonym przez terrorystów dokładnie przed wygłoszeniem na wiecu przemówienia przeciwko Kombinatowi.

Była jedną z dwóch wojskowych, które miały za zadanie zniszczyć "terrorystów" oraz spacyfikować wystąpienia anarchistyczne i anty-wspólnotowe. Do swoich metod często dorzucała takie dodatki jak na przykład brutalne tortury w celu wyciągnięcia niezbędnych informacji, totalne niszczenie miast, a nawet hekatomby. Sam Lwowski nigdy jej nie popierał, ze względu na doktrynę oraz metody jakie prowadziła. Ale jednego tej blondynce o piwnobrązowych oczach nie można było odmówić - talentu wymachiwania szablą, umiejętnego porywania tłumów czy motywowania swoich oddziałów. Zamieszkała po nieudanej pacyfikacji tych terenów w Neutralnym Wymiarze, gdzie prowadziła ostrą kampanię polityczną w celu wywyższenia rasy ludzkiej oraz zbawienia jej komunizmem.

Historia

Rodowód rodziny i wczesne lata

Rodzina Kalae pochodziła z Władywostoku, a jej czasy sięgają jeszcze Imperium Rosyjskiego i czasów powstania zabajkalskiego. Gdy nadeszła rosyjska wojna domowa jej rodzina podniosła w lokalnym majątku ziemskim bunt, zabijając rodzinę szlachecką. Wiernie służyli ideałom komunizmu, najbardziej zasłużyli się podczas rządów Józefa Stalina. Przez następne lata wstępowali do pionierów, Armii Czerwonej (później Układu Warszawskiego) i w końcu brali udział w tłumieniu zamieszek podczas rozpadu ich ukochanej ojczyzny socjalistycznej. Znani byli ze swojego fanatyzmu, każdego kto był podejrzany o wrogość wobec ich i ustroju natychmiast wysyłali do siedziby tajnej policji.

Wszystko się zmieniło, gdy powstał Układ Moskiewski. Mniej więcej w tamtym czasie dziadek Orii był człowiekiem walczącym w dywizji pancernej Lwowskiego i Czevaka. Nowo powstała wersja znanego Układu Warszawskiego rozpoczęła Trzecią Wojnę Światową, która trwała od 2030 do 2035 roku. Niewiele później zaczęła się gwiezdna ekspansja ludzkości na cały Układ Słoneczny. Tak oto zmienili nazwisko z Karliński na Kalae, aby być bardziej marsjańskimi niżeli ziemskimi. Tak oto osiedlili się. Wkrótce urodzili się rodzice, a potem się poznali. Ojciec stracił swojego gdy miał dwanaście lat, matka - piętnaście. Obydwoje znienawidzili jak mieszkańców Ziemi, tak Księżyca.

Oria i jej starszy brat Hans urodzili się wiek później, w czasie rozmaitych napięć i niepewnego pokoju w Sol. Obydwoje darzyli mieszkańców innych planet ludzkich szczerą niechęcią, która stała się z czasem nieukrywaną nienawiścią do ludzi z Wenus, Ziemi i Księżyca. Dwie Wojny Solarne już dawno się skończyły, ale to i tak nie studziło tego, co czuła do reszty Układu Słonecznego. Jako współwłaścicielka majątku i członkini ważnego rodu politycznego otrzymała elitarną edukację w postaci najlepszych szkół marsjańskich. Hans pomógł jej w wielu przedmiotach, jak na przykład języku marsjańskim, angielskim, wiedzy o kulturze oraz fizyce. Wiele lat spędzili szczęśliwi, w garażu konstruowali całkiem ciekawe złomwozy[1].

Przypisy

  1. Nazywa się tak pojazdy powstałe z czegokolwiek. Nie są za dobre, ale wystarczające dla wszystkich, nieważne czy to milicja, partyzantka czy też regularna armia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki