FANDOM

Sztandar Ordy Dars
Sztandar Synów Malice
Orda Dars
Typ władzy hierarchia plemienna
Twórca/Twórcy Malice Dars oraz jej dzieci - 12 synów i córka
Lider Wielka Matka Ordy
Przywódca/Przywódcy Malice Dars
Wybitni członkowie Malice Dars
Pierwszy lider Malice Dars
Kwatera główna Pustkowia Szahrandusu
Naczelny wódz Wielka Matka Ordy
Stolica/główna siedziba Pustkowia Szahrandusu
Strefa wpływów Fantazja

Synowie Malice, znani też jako Barbarzyńcy z Pustkowi Szahrandusu lub Orda Dars (nazwa bardziej popularna od Synów) to grupa nomadycznych plemion, których celem jest grabież wielu małych miasteczek i wsi. Obawiają się ich różni mieszkańcy w Fantazji, głównie przez ich bezwzględność oraz okrutne obchodzenie się z tymi, kto próbuje im stawiać jakiekolwiek zasady. Ich liderem takowym jest Malice Dars, kobieta która urodziła ponad 12 synów, a każdy z nich dał jej 12 wnuków, co zapoczątkowało istnienie plemion. Istnieje nawet przesąd, jakoby porywali mieszkańców w celach rozmnażania się, jeśli chodzi o członków plemion. Choć ich kultura przypomina pierwotnych Ludzi Realnych, a na dodatek stosują praktyki kanibalistyczne, nie należy ich ignorować - rabując miejsca cywilizowane zabierają też zabitym broń i co gorsza umieją wytwarzać jej prymitywne egzemplarze oraz obchodzić się z nią. Każdy z Synów, jeśli nie umie w wieku 10 lat zabijać innych, zostaje po prostu zabity i pożarty przez swoich braci i siostry, a nawet rodziców.

Historia

Pierwsze wzmianki

Pustkowia Szahrandasu to dzikie miejsce, pełne pustyń skalistych, bez dużej ilości słodkich akwenów i rzek, gleb możliwych do zaorania lub terraformowania oraz do dzisiaj przez nikogo całkowicie niezbadanych. Gdzieś ponad 3 dekady przed pojawieniem się na arenie Fantazji frakcji Arcturusa Lwowskiego pojawili się pierwszy raz właśnie tam, ale co ważniejsze - znaleziono parę zrabowanych wiele lat wcześniej okrętów kosmicznych. Orda Dars przemieszcza się rozproszona, osiada na jednej z planet, a po rozmnożeniu się na 12 plemion wyższych (zgodnie z tradycją o dwunastu synach Malice Dars) i podzieleniu ich na kolejne 12 odchodzą w pustkę kosmiczną, po skonstruowaniu swoich kolejnych okrętów. Zazwyczaj lądują tylko tam, gdzie są pustkowia, dzięki czemu mogą czuć się bezpiecznie.

Właśnie w ten sam sposób działali pierwsi potomkowie tej anarchistycznej grupy. Każdy leciał na inną planetę i wracał do swojej matki z bogactwami zgromadzonymi dzięki atakom na osady w innych wymiarach i na innych planetach, powracając tam, gdzie istniały Pustkowia Szahrandasu - Rayndarr. Oczywiście natychmiast w ślad za nimi wysyłano flotę pościgową. W czasie gdy bracia zajmowali się napadami istniała jeszcze córka, trzynaste dziecko Malice. Ona miała za zadanie stać się następczynią matki i z jej linii poszła niejako inna grupa, która miała za zadanie specjalizować się w opiece nad domami. Córka miała odziedziczyć rolę matki, podobnie jak pozostałe potomstwo żeńskie Malice Dars.

Państwa Nexusa i brutalna pacyfikacja

W roku 2016, gdzieś w jego połowie Państwa Nexusa natknęły się na tą grupę podczas budowy sztucznej planety nazywanej Nową Cadią Prime. Orda przypuściła zmasowany atak, którego nie była w stanie powstrzymać nawet grupa ochraniająca cały ten proces żołnierzy z Adeptus Astartes, nazywana Kosmicznymi Wilkami. Jednak ich męstwo zadało druzgocące straty, bo zmuszono do wycofania się początkowo sił barbarzyńców. Jedynie połączone siły Wielkiego Układu - Armia Nexusa - zdołała im stawić nie tylko silniejszy niż Kosmiczne Wilki opór, ale również i zniszczyć agresora. Za śmierć swoich obywateli oraz kradzieże na masową skalę, jak również napad na okoliczne osady Armia, na rozkaz kanclerz Ory Jano i wszechmonarchy Lwowskiego zemściła się krwawo - na pal, szubienice, stosy oraz w niewolę brano nie tylko mężczyzn, ale kobiety oraz dzieci, całe plemiona ginęły tylko dlatego, że tak postąpiły.

W Forum Fantasia zawrzało, Przymierze Bermudiańskie nazwało to aktem lujdobójstwa i wykorzystało jako kolejny z atrybutów do propagandy. Jednak w Centrum sytuacja zmieniła się ponad miesiąc później, gdy tereny samozwańczego Wolnego Miasta Lich City zaatakowali znowu Synowie Malice, jak również wkrótce tereny innych grup anarchistycznych czy neutralnych. Gdy zaatakowani zostali z czasem i sami Wielcy Gracze Nieskończonej Wojny nie było wątpliwości, że stanowią zagrożenie dla każdego. Państwa Nexusa okazały się jednymi z najlepszych jeśli chodziło o walkę z nimi, ale również wykazywały się jednocześnie bezwzględnością, nie biorąc jeńców i zabijając każdego, zamiast cywilizować. Decyzją Zgromadzenia Nexusiańskiego odwołano rozkaz mordowania wszystkich z Synów Malice i stworzono Prezydium Cywilizowania Kręgów Barbarzyńskich, jak ujął to w wypowiedzi dla prasy rzecznik rządu. W tym samym czasie jedną z metropolii Templariuszy Solariańskich zaatakowała Orda Dars, ale zdołano ich odeprzeć. Mimo to miasto zostało niemal doszczętnie spalone i zniszczone przez najeźdźców.

Odpowiedzialny za wydanie takiego rozkazu Prezydent Obrony Nexusa Wilhelm Orgain podał się do dymisji. Gdy doszło do wycieku jego dokumentów do WikifantaLeaks okazało się, że planował zostać nowym wszechmonarchą i współpracował z Pierwszym Blaskiem, terrorystami chcącymi obalić obecny rząd Wielkiego Układu. Wszechpolicja Nexusa, na rozkaz osobisty Arcturusa Lwowskiego, zamordowała skrytobójczo w mieszkaniu na Korhalu jego oraz jego żonę Ostanzę. Przebywająca wówczas w szkole córka Undarania sama stała się później członkinią wywiadu, chcąc odkupić winy ojca i zniknąć jakoś z życia publicznego.

Ciekawostki

  • Początkowo mylnie sądzono, że przybyli ze świata Warhammer 40k, lecz wspólna wyprawa naukowców z Centrum, Państw Nexusa oraz Przymierza Bermudiańskiego potwierdziła, że było to błędne założenie.
  • Ich ulubiony oręż to broń używająca amunicji balistycznej oraz ta do walki wręcz. Przeważnie kradną ów broń od plemion Netrolli.
  • Uwielbiają niszczenie budynków jakichkolwiek władz, odurzanie się narkotykami, masowe picie alkoholu, palenie tytoniu oraz gwałty, jak mężczyzn tak i kobiet. Doprowadzają u siebie nawet do pedofilii.
  • Ci kanibale pożerają nie tylko martwych, ale i żywych. Co gorsza nie pożerają tylko swoich słabszych pobratymców, ale i jeńców, gdy spełnią swoje zadanie, zjadając ich najchętniej podpalonych żywcem.