FANDOM

Ora Jano.jpg
Wizerunek Ory Jano
Ora Jano
Prawdziwe imię i nazwisko Ora Dinar Jano
Data urodzenia 21.04.1993
Miejsce pochodzenia Bezkresne Imperium,
Państwa Nexusa
Rasa Elfka
Narodowość Wielki Układ
Płeć kobieta
Wzrost 181 cm
Kolor i wygląd włosów brązowy
Kolor oczu żółte
Znaki szczególne brak
Rodzina Stephlon Jano (mąż) †,
Dependecja Jano (siostra),
Hannibal Jano (syn)
Przynależność Wielki Układ (kanclerz - premier frakcji),
Armia Nexusa (zastępczyni wszechmonarchini)
Zawód makler giełdowy, kanclerz Państw Nexusa,
zwierzchniczka sił zbrojnych
Wyznawana religia Wiara Nexusiańska

Ora Jano - elfka, kanclerz Wielkiego Układu oraz bliska współpracowniczka Arcturusa i Lanedilii Lwowskich. Jest wyjątkowo "żelazną damą", która u swojego steru politycznego ma setki wymiarów i osad w międzywymiarze. Bezwzględna wobec wrogów, surowa, gotowa jest zrobić naprawdę wiele, byle tylko ocalić lub doprowadzić do zwycięstwa wspólnotę jaką włada razem z dynastią wszechmonarszą.

Historia

Urodzona w prestiżowym rodzie arystokratyczno-burżuazyjnym jest taką samą postacią co z uniwersum Age of Stars. Jednakże tamta była autokratką, która omamiła hasłami demokratycznymi mieszkańców Imperium. Ta z kolei była biznesmenką, a więc jej historia była inna. Urodziła się w wymiarze Age of Stars jako starsza córka szlacheckiej rodziny będącej właścicielami potężnej korporacji przemysłowej, tworzącej rozmaite wyroby metalurgiczne.

Umiejętności

Dane z Leksykonu

Jeśli istnieje ktoś na tyle groźny, by zaszkodzić wszystkim wrogom Państw Nexusa naraz oraz jest na tyle silny by pomóc Arcturusowi i Lanedilii Lwowskim w kierowaniu supermocarstwem Fantazji to jest to bez wątpienia Ora Jano. Jej niekwestionowana pozycja wynikała z dobrej strategii, wykształcenia inżynieryjnego, zawodu maklera giełdowego, a także doskonałe zdolności z planowania strategicznego uczyniły ją niezwykle wyjątkową i ważną osobistością nie tylko w Wielkim Układzie, ale i w całej znanej Fantazji.
W przeciwieństwie do małżeństwa Lwowskich ona zawsze chętnie się pojawiała i organizowała przyjęcia. Parady jakie wystawiała stały się symbolem całego Wielkiego Gracza uczestniczącego w konfliktach znanych pod jedną nazwą jako Nieskończona Wojna. Ponadto za jej czasów miejsca zacofane rozwijały się do stopnia normalnej cywilizacji, a w najbardziej rozwiniętych dokonywano kolejnych przełomowych nie tylko dla jej frakcji, lecz i dla całej Fantazji odkryć.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki