FANDOM

  • Ora Jano (42. Milenium) - dawna gubernator planety Imperium Człowieka o nazwie Kamatoran, przywódczyni rebelii skierowanej przeciw dyktatorskiej Radzie Wysokich Lordów Terry. Zdradziła jednak wielu z rebeliantów stając się tyranką Starego Imperium, ale też i przejmując pełnię władzy w Inkwizycji. Miała córkę - Wilhelminę. Obalona i zabita przez kolejnych rebeliantów, tym razem Koalicję prowadzoną przez Arcturusa Velasjusa, dawnego protektora i zaufanego Jano.
  • Ora Jano (Świat Fantazji) - kanclerz Wielkiego Układu, supermocarstwa rozdającego karty w Nieskończonej Wojnie oraz przyjaciółka Lwowskich. Jako że jej naród to monarchia konstytucyjna ma duży wpływ na wiele działań w Układzie. Lewicowa monarchistka oraz elfka z domu arystokratycznego.
  • Ora Jano (Age of Stars) - przewodnicząca buntu skierowanego przeciwko tyranii Imperium, potem sama została jego władczynią, będąc równie totalitarna jak Ci, których obaliła. Zdradzeni stworzyli nową grupę rebeliancką, a kiedy urośli w siłę z pomocą kilku ochotników z obcych ras Ci obalili ją i zaprowadzili liberalne rządy w luźnej federacji systemów gwiezdnych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki