FANDOM

Omnirycerze to potężni wojownicy, walczący za pomocą elektryfikacji, czyli umiejętności podobnych do magii działających dzięki energii elektrycznej w układzie nerwowym, jak i samej magii. Pod wpływem wielu czynników mutagennych zmieniono ich ze zwykłych wojowników w szybko regenerujących się, walczących bronią białą z prędkością wiatru i tak dalej zabójców zła. Najskuteczniejsi są cybernetycy, gdyż oprócz modyfikacji biologicznych, otrzymują również modyfikacje elementów syntetycznych. Wielki Zakon Omnirycerzy szkoli ich w nieznanym miejscu. Ceną mutacji jest wzmożona agresja, skłonność do używek, jak alkohol czy narkotyki, zew niekończącej się walki czy nietolerancja. Większość z nich służy w Gwardii Wielkiej Dynastii.

Ich uzbrojenie to ukryte cyberostrza, trucizny i inne środki walki wręcz, walki dystansowej, a także skrytobójczych zamachów. Jedyną cechą rozpoznawalną jest blizna w kształcie ośmioramiennej gwiazdy, gdzie w środku jest rosyjska litera „f”. Zajmują się głównie zabijaniem potworów, walką z niesprawiedliwością i patrolowaniem nocą szlaków handlowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki