FANDOM

Ochocze Ciała - zdradziecki zakon Adepta Sororitas. Wcześniej znany pod nazwą Zakonu Czystości, teraz poddane Slaanesha resztki wiernych Imperatorowi Ludzkości kobiet-wojowniczek. Nie wiadomo jednak, czy wszystkie są oddane Slaaneshowi, są bowiem też takie, które są wierne Khornowi, albo Tzeentchowi.

Ochocze Ciała uderzały wielokrotnie na Cadię, Vostroyę, a nawet na Krieg. Arcturus Velasjus powstrzymał je trzykrotnie, mordując kapłanki i plugawe kanoniczki. Chodzą słuchy, że za ich zdradę odpowiada najpotężniejszy obecnie Demoniczny Książę - Fulgrim, który sam kusił Arcturusa.

Historia

Narodziny plugawych sióstr

Zdrada Zakonu Czystości jest wynikiem działań Chaosu, który dopilnował, żeby dzielne córy Imperatora stały się plamą na honorze Adepta Sororitas. Podczas Anarchii Sceptańskiej zdradziły trzy zakony dziewic - Zakon Czystości, Gniewna Rękawica oraz Strażniczki Terry. Znalazło się trochę wyjątków i to one doprowadziły do uformowania zreformowanej grupy - Zakonu Gniewu Terry. Zdradzieckie siostry, prowadzone przez Kalisę Marias, oddaną Slaaneshowi, rozpoczęły pucz na mieszkańcach, a pojmanych mężczyzn, zwłaszcza tych z Adeptus Astartes, postanowiły wykorzystać w celach tworzenia plugastw nieumarłych.

Gniew Terry i pomoc Velasjusa

Naprzeciw zdradzieckim kobietom Imperium stanęły dzielne siostry z Zakonu Gniewu Terry, resztki Inkwizycji oraz lokalna Gwardia. Ofensywa sprawiła odbicie planety i uniemożliwienie demonizacji, czy jak nazwać ten przeklęty rytuał, Scepty. Brakowało sił i wydawało się, że dzielne siły ostatecznie padną z rąk zdrajców.

W jakim wielkim błędzie były siły Ochoczych Ciał, gdy na niebie pojawiła się flota wyzwolicielska złożona z Krwawych Kruków Ordo Hereticus oraz Koalicji. Velasjus dowodził atakiem na heretyków i pojmał wielu z nich. Siostry zdradzieckich zakonów połączyły się w Ochocze Ciała, będąc oddane Slaaneshowi. Postanowiły się upiększać coraz bardziej, co niektóre doprowadzało do szaleństwa. Inne zaś oddały się Khorne'owi, a co do Nurgla to nie ma żadnych danych.

Velasjus nie pozwolił im się wycofać. Ścigał je przez Osnowę. Dorwał ponad połowę na wysokości Valhalli, ale i tak uciekły. W nagrodę Inkwizycja obiecała zająć się sprawą. Gniew Terry sam postanowił powoli i bez litości posuwać się ku siłom Chaosu, aż do Oka Grozy. Wyzwolił nawet jedną z demonicznych planet, którą zmieniono oczywiście w świat świątynny.

Zemsta na Cadii

Ochocze Ciała, teraz oddane Chaosowi Niepodzielnemu, choć nadal kierowane przez adiutantkę Fulgrima, zemściły się poprzez atak na Cadię - wrota Oka Grozy. Połączyły siły z Dark Mechanicus i Marine Kakofonii, dostając jeszcze spaczone wierzchowce oraz okręty Czarnego Legionu. Ale nie były głupie. Wykazały się dużą chytrością.

Postanowiły sprowokować Eldarów z Ulthwe do ataku na ludzi z innych planet poprzez użycie Orków, jako awangardy ataku. Siostry Chaosu połączyły siły z Wilemusem Morianem, agentem w szeregach Gwardii, który jednak padł z rąk Inkwizycji i Rewidentów Imperium - policji do spraw wrogiej działalności Xenos oraz Chaosu wobec Imperium Człowieka. Przełożonymi tej instytucji była Inkwizycja, która wykorzystywała ich do osadzania w obozach pracy liczne sługi Chaosu i wrogich Obcych. Zamęczony na śmierć w takim "gułagu", czy też "obozie reedukacyjnym" nie mógł się wyrwać ze Świata Więzienia.

Mimo tego do ataku jednak doszło. Wielkie połacie planety były polem bitwy, ale lokalne dowództwo i Cadianie wykazali się wielką determinacją, odwagą i wolą walki. Podczas bitwy jednak ujrzano Walkirie Chaosu - kobiety zmienione w Demoniczne Księżne, które należały do zdradzieckich grup Adepta Sororitas. Do trójki tam istniejących należała Kalisa Marias - albo raczej to, co z niej już zostało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki