FANDOM

Night Tree in Forest

Przepełnione magią nocne drzewo jest często jednym z symboli Nexusa

Nexus to otaczająca nas rzeczywistość. Dzieli się na dwa wieloświaty, jeden to nasz złożony z materii, a drugi złożony jest z antymaterii i całkowicie odwrotny od naszego, choć w niektórych miejscach ma wspólną fizykę. Często za jego symbol uważa się Drzewo o Dwóch Koronach, które jest przedstawiane podczas nocy w czasie której z kolei widać turkusową zorzę polarną.

Wszystko co znamy to jedynie część Nexusa. Według teorii Nexus obejmuje te dwa wieloświaty, ten obejmuje wiele wymiarów, w wymiarze są supergromady, te zaś dzielą się na gromady, gromada składa się z galaktyk, galaktyka z miliardów słońc, gwiazd, asteroid, czarnych i białych dziur, planet oraz księżyców, a planeta z wielu rozmaitych warstw. Nasze domy, będąc częścią planety, są jedynie okruchem w wielkim Nexusie.

W świecie po Koniunkcji Nexus został poważnie nadszarpnięty. Jedne miejsca są stabilne i takie jak znamy, inne zostały zmienione tak że przypominają coś na kształt Burz Spaczni lub mgławice jakie zmieniają całkowicie ekosystem na planecie w wyniku czego taka planeta pełna jest wszelkich magicznych rzeczy. Świat po Koniunkcji nie ma już Materium i Immaterium, oba z wieloświatów połączyły się tak że raz jest to teren materialny, a raz antymaterialny. W innych z kolei miejscach w pustce gwiezdnej panują kompletnie nielogiczne prawa fizyki, wykraczające poza standardowe rozumowanie.