FANDOM

Neutral Station w środku.jpg
Widok na stację "Neutral Station", jedną z metropolii w tym wymiarze
Neutralny Wymiar
Data powstania: gdzieś w Erze Reinkarnatów
Położenie: niezależny wymiar stołeczny Wspólnoty
Funkcja: Stolica Wspólnoty Nexusiańskiej
populacja: setki miliardów różnych ras, populacja bliska 125 oktogilionom istot żywych
Ważne miejsca: Lotnisko Gagarin, Targ Wielkiego Sala, Pałac Współpracy, Dystrykt Polityczny,

Bazylika Imperialnego Zakonu Równowagi, Akademia Wojskowa, Muzeum Historii Nexusiańskiej, Zespół Szkół Sił Paranormalnych

Twórca: założyciele Wspólnoty Nexusiańskiej
Przynależność: Wspólnota Nexusiańska

Neutralny Wymiar - stolica Wspólnoty Nexusiańskiej, jedyny sztuczny wymiar. Wiele wskazuje na to, że nie jest to wytwór technologii reinkarnatów, ale jakiejś innej rasy, jeszcze starszej niż Żywioły Pierwotne. Językiem tamtejszym jest Wspólny, syntetyczny język opracowany przez ludzi i wprowadzony razem z kalendarzem nexusiańskim.

Historia

Ważne miejsca

  • Lotnisko Gagarin - jeden z najnowszych i najbardziej rozwiniętych portów w historii całego Nexusa. Założone przez ludzkich architektów i polityków w celu większej przepustowości.
  • Targ Wielkiego Sala - założone przez kupca Wielkiego Sala. Można tu kupić niemalże wszystko.
  • Bazylika Imperialnego Zakonu Równowagi - jedno z najświętszych miejsc w całej Wspólnocie. Miejsce powstania owej religii.
  • Pałac Współpracy - olbrzymi w kształcie dwukilometrowej piramidy budynek na stacji Neutral. Siedziba władz Wspólnoty.
  • Muzeum Historii Nexusiańskiej - gromadzone są tu wszystkie znalezione eksponaty oraz pamiątki wymarłych ras, a także inne rzeczy używane w całej historii, jak miecze, czy karabiny.
  • Zespół Szkół Sił Paranormalnych - uniwersytet dla istot z właściwościami paranormalnymi. Chodzą tu magowie, psionicy itp.
  • Akademia Wojskowa - główna szkoła, w której szkolą się najlepsi rekruci z całych wymiarów. Dostanie się tutaj oznacza dużą odpowiedzialność i wysoki poziom nauczania.
  • Dystrykt Polityczny - dzielnica pełna ambasad, biur politycznych i dzielnic sojuszów. Jest wysoce ubezpieczona przed wszelką formą ataku terrorystycznego, jednak nie całkowicie - mogą się tam od czasu do czasu zdarzyć zamachy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki