FANDOM

Flaga Neuen Drittes Reich.jpg
Flaga organizacji
Neuen Drittes Reich
Typ władzy organizacja nazistowska
Twórca/Twórcy członkowie ODESSY
Dokument ustanawiający meldunek z 1945 od Obergruppenfuhrera w Norymberdze do załogi Zamku Lebensraum
Stworzone na podstawie Trzecia Rzesza
Lider Ingrid von Schtanz
Przywódca/Przywódcy Ingrid von Schtanz
Wybitni członkowie Ingrid von Schtanz (lider),
rodzina von Schtanz (liderzy),
Wolfgang Schmidt,
Ernst von Moltke
Pierwszy lider członkowie ODESSY
Kwatera główna Zamek Lebensraum (dawniej),
gdzieś w Świecie Anarchistycznym (od dołączenia do Sług)
Naczelny wódz Ingrid von Schtanz
Stolica/główna siedziba Zamek Lebensraum (dawniej),
Strefa wpływów tereny zajęte przez Sługi Upadłego Pierwszego
Język niemiecki
Hymn Pieśń Niemców (wersja nazistowska)
Powiązania Alians Sług (członkowie)
Sojusznicy Państwo Islamskie (w Wojnie o Pokój na Ziemi Krajowej),
Alians Sług,
W Wojnie o Pokój na Ziemi Krajowej:
Palestyna,
Arabia Saudyjska,
Somaliland,
Cypr Północny
Albania
Al-Kaida,
Angola,
Afganistan
Zimbabwe
W stanie pokoju Państwo Islamskie,
Al-Kaida
W stanie wojny wrogowie Hastadariusa
Data założenia 1945 (w ramach organizacji ODESSA)
Data reorganizacji 1955 (werdykt o zejściu do podziemia wywołany polowaniem służb Izraela na nazistów)
Data fragmentacji 1984 (na frakcje neonazistowską i konserwatywną)

Wiele frakcji budzi trwogę, ale Neuen Drittes Reich (pl. Nowa Trzecia Rzesza) już wyjątkowo może swoimi czynami zmrozić krew nawet w żyłach Ludzi Realnych. Ta kierowana przez Ingrid von Schtanz początkowo będąca sojusznikiem Aliansu stała się pełnoprawnym jego członkiem błyskawicznie obejmując wiele ważnych stanowisk i razem z kilkoma grupami zrzeszającymi upadłych techników, informatyków, inżynierów oraz wojskowych stała się trzonem niemal całego zgrupowania istot oddających cześć Hastadariusowi.

Historia

Choć o NDR zrobiło się głośno w czasie Wojny o Pokój na Ziemi Krajowej to jednak sama grupa ma więcej lat niż się wszystkim wydaje. Powstała pod koniec II Wojny Światowej w Europie, kiedy pewne już było iż Niemcy przegrają wojnę. W ramach operacji ODESSA kilku członków Trzeciej Rzeszy zorganizowało w Szwajcarii kolejną organizację. Miała im pomóc odzyskać wpływy, szczególnie w Niemczech. O ile zakończyło się to fiaskiem w NRD, o tyle RFN miało pełno rozmaitych dawnych oficerów Wehrmachtu i Schutzstaffel.

W latach 80. wsparła międzynarodowy terroryzm na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, aby doszło do nasilenia nacjonalistycznych ruchów, które przez odpowiednie machinacje stałyby się neonazistowskimi. Szczególnie mocno zaangażowali się w radziecką interwencję w Afganistanie, wspierając mudżahedinów. Naziści dokończyli budowę swojej bazy wypadowej - Zamku Lebensraum. To miejsce leżało na wysokogórskich pustkowiach i było kompleksem podziemnym, by wtedy zmienić się na rezydencję oficjalnie należącą do bardzo bogatego obywatela RFN. Ale w 1984 doszło do schizmy na frakcję neonazistowską pod wodzą Ingrid von Schtanz, wspierającą rozruchy na świecie i zamierzająca przejąć władzę poprzez ideologię neonazistowską i rozruchy w krajach, jak również zamierzającą zabijać każdego "nieczystego" Niemca oraz na konserwatywną, pozostającą ideałom Adolfa Hitlera. Konserwatywna połączyła się z resztkami ODESSY, szybko zdobyła siłę w RFN, ale po zjednoczeniu Niemiec i ustanowieniu Unii Europejskiej zostali osądzeni za zbrodnie wojenne lub przekazani Izraelowi.

W roku czerwcu 2015 doszło do inwazji Aliansu Sług na Ziemię Krajową. Naziści, tak jak kilka państw ziemskich oraz bliźniacze im grupy terrorystyczne sprzymierzyły się z nimi. Na swoją własność otrzymali w planach obszar Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Beneluksu, Francji, Wielkiej Brytanii, Polski, Irlandii, Hiszpanii, Włoch, dawnej Jugosławii, Węgier, Czech, Słowacji, krajów skandynawskich, Ukrainy i Rumunii. Ich wojska były obok Aliansu największymi, a w całej frakcji najbardziej zaawansowanymi. Zdobyte schematy pojazdów i broni w połączeniu z technologią ze Świata Anarchistycznego i Arkanami. Przywódczyni frakcji - Ingrid von Schtanz - była adiutanką samego Agrinorda Hekatomby. W czasie bitwy o CreepyTown, która odwróciła losy wojny objęła dowodzenie tymczasowe nad resztkami dowództwa, ale kompletna anarchia w szeregach Osi i chaos w dowództwie Sług Hastadariusa doprowadziła do wielkiej kontrofensywy, podczas której opór przeciwko Koalicji Centrum-ONZ-Federacja był znikomy. Jedynie wojska von Schtanz wyrządziły szkodę. Naziści stracili też Zamek Lebensraum. Neuen Drittes Reich uciekło przez portal razem z wycofującymi się Sługami.

Ale ten manewr był doskonały. Otwarcie przystąpili do Aliansu i dostąpili Oczyszczenia. Pierwszą była Ingrid von Schtanz. Jej przemiana dokonała się błyskawicznie. Przestała wyglądać jak ludzka kobieta a zaczęła jak jakiś sukkub. Kolejne przemiany sprawiły iż zatraciła się w hedonizmie, rozpuście oraz wielu innych rzeczach, aż w końcu przestała być tą Ingrid, która twardo trzymała się reguł. Stała się już trwale jedną ze Sług. Obecnie stanowią zaplecze naukowe i jedną z największych grup w Aliansie.

Typy wojsk

Żołnierze

  • Soldat - podstawowa jednostka piechoty NDR. Wyposażony w karabin i pistolet.
  • Sturmsoldat - lepiej wyposażony Soldat. Ma przy sobie karabin automatyczny i rewolwer.
  • Panzersoldat - jest to Soldat wyposażony w pancerz wspomagany i mini-działko bolterowe. Jeden z tych typów wroga, jaki są widziani w najcięższych walkach. Przymierze nazwało ich groteskowo Nazi Daddy, co jest aluzją do postaci Big Daddy z serii BioShock.
  • Eraser - snajper wyposażony w snajperkę plazmową. Zabójczo skuteczny na dalekie dystanse.
  • Kommandant - dowódca wojsk na polu walki. Jako broń nosi wyłącznie pistolet maszynowy.
  • Aufruhrschutz - wyposażeni w strzelbę sadyści strzelający do wrogów aż nie rozczłonkują lub zmasakrują jakiejś części ciała.
  • Arztsoldat - sanitariusz, wyposażony w karabin i rewolwer.
  • Marinesoldat - piechota morska, uzbrojona tak jak normalny piechur. Różnica jest jednak taka, że są częścią sił morskich.
  • Ritter - żołnierze z bronią do walki wręcz. Świetnie wyszkoleni, często jadą na motorach lub wierzchowcach.
  • Raketen - potoczna nazwa na żołnierzy z wyrzutniami rakiet lub innym ciężkim sprzętem, jak działko laserowe. Często świetnie opancerzeni. Ich największą wadą jest brak innego oręża.
  • Feuersoldaten - podpalacze. Uwielbiają palić swoich wrogów aż nie zmienią się w popiół. Żołnierze Ci mają wyłącznie zestaw z miotaczem ognia, do którego wlicza się wspomagany nanokombinezon.
  • Robotensoldat - robot humanoidalny, zachowujący się jak żołnierz. Ma karabin plazmowy i pistolet blasterowy.
  • Zauberer - magowie, potrafią rzucać rozmaite Arkany przeciwko wrogom. Ich bronią są zaklęcia.
  • Luftsoldat - żołnierze w plecakach odrzutowych, wyposażony w mini-działko blasterowe. Zabójczo niebezpieczni i szybcy, trudno ich trafić.

Pojazdy

  • Złomfura - pojazdy jakie są u wszystkich sojuszników Aliansu Sług. Naziści Ingrid mają je dodatkowo pokryte swastykami, wizerunkami Hitlera lub hasłami po niemiecku.
  • Czołg - jak w każdej frakcji tak i Neuen Drittes Reich są czołgi. Te jednak mają dodatkowo blachy ze złomu oraz wydają podczas walki przerażające dźwięki z megafonu połączone z komunikatami propagandowymi.
  • Mech - robot wspierający żołnierzy na polu bitwy. Wyposażony w moździerz z tyłu, plecak skokowy i dwa ramiona. W prawej ma broń przeciwpancerną, a w lewej przeciwpiechotną.
  • Łazik - mech, różniący się brakiem broni ciężkiej i lżejszą konstrukcją. Zamiast tego ma implodery termiczne oraz dodatkowe mini-działko, a oba egzemplarze zamiast być orężem balistycznymi są blasterowym.
  • Transporter opancerzony - wygląda jak ciężarówka Opel Blitz, która z tyłu zamiast płachty i desek ma przeciwpancerne blachy ze złomu. Dostarcza dodatkowych żołnierzy.
  • Desantowiec - pojazd zachowujący się jak śmigłowiec do wysyłania wojsk. Przysyła posiłki z powietrza.
  • Dron - bezzałogowy pojazd wielkości pudła. Wyposażony w blasterowy LKM.
  • Supersoldaten - syntetyczno-organiczny, sztucznie wyhodowany żołnierz w pancerzu wspomaganym, laserowym mini-działkiem oraz o rozmiarach człowieka będącego czymś w rodzaju Adeptus Astartes. Trudni do pokonania, wspomagają żołnierzy na polu walki jeśli jest ona zbyt ciężka.
  • Panzerhund - żywcem zerżnięty pomysł ze świata Wolfenstein: The New Order. Mechaniczny, przerośnięty pies o zastosowaniu wierzchowca. Ma miotacz plazmy oraz walczy wręcz.

Znani członkowie

Ciekawostki

  • Neuen Drittes Reich stanowi niemalże futurystyczną wersję Trzeciej Rzeszy.
  • Dzięki nim Alians Sług Hastadariusa zdołał stworzyć własne transwymiarowce, a nie kopiować cudze na podstawie wraków i schwytanych maszyn.
  • Wielu z żołnierzy mocno przypomina tych z gry Wolfenstein: The New Order. Świadczy o tym podobny rozkład sił i umundurowanie, różnią się jednakże tym, iż ich pancerze wyglądają trochę rdzawo i zostały stworzone ze złomu, a na dodatek mają wyposażenie mocno podobne do innych uniwersów fantastycznonaukowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki