FANDOM

Netrolle Zepsucia przedzierają się przez gęstwiny
Netrolle Zepsucie przedzierają się przez gęstwiny w Anarchistycznym Świecie
Netrolle Zepsucia
Nazwa Rasy Netrolle Zepsucia
Upadłe Netrolle
Długość Życia nawet tysiąclecia
Wzrost około 180 cm
Kolor włosów czarne, popielate
smoliste, rdzawe
Kolor oczu czerwone świecące z czarnymi białkami
Skóra trupioblada
Cechy charakterystyczne wygląd jak po olbrzymiej ilości chorób i mutacji
Cechy dodatkowe masowa ilość ran na całym ciele
Język dowolny
Wynik na skali Kardaszowa 2,09
Przynależność Sługi Upadłego Pierwszego

Netrolle Zepsucia to część z klanów netrollskich, które w czasie Wielkiej Wojny Klanów jaka nastała po wojnie Netrolli i Netelfów, opowiedziały się za pomocą ze strony Alians Sług. Wygnane w czasie tamtej wojny na północ, do Anarchistycznego Świata, zostały jednymi z podstawowych członków Aliansu, pełniąc rolę typowych piechurów w jego szeregach. Mocno kultywują plagiatyzację, nieraz przeszczepiali sobie całe organy i dodawali kolejne z innych uniwersów, robiąc chamskie kopie dzieł innych cywilizacji. Razem z Upadłymi Netelfami i Mrocznymi Netplatyrami są tą częścią ras z Wysp Arpa, która jest podstawową siłą Sług Hastadariusa.

Biologia

Podobnie jak swoi normalni kuzyni Netrolle Zepsucia to rasa kultywująca alkohol, kasty oraz wiele innych, ale do tego dochodzi spaczenie przez plagiatyzację i oddanie się na służbę Hastadariusowi. Mutacje i choroby typowe dla Aliansu Sług nie są tutaj obce, rasa ta jest kompletnie przeżarta ideologią Upadłego Pierwszego. Wszyscy z nich wierzą w plagiatyzację jako główne źródło Arkanów i wiary, a każdy z nich wierzy w Hastadariusa jako swojego boga. Ich zdaniem działania pomniejszych ras są chwilowe i nic nie znaczące dla ostatecznego celu całego gatunku - osiągnięcia stopnia umysłu i ducha takiego samego, jak ich fałszywy bóg.

Historia

Netrolle pojawiły się podczas Wielkiej Wojny Klanów. Część z nich, nie godząc się na pokój z innymi plemionami i paroma frakcjami netelfickimi, zaczęła zbierać się w bandyckie grupy, a następnie oddała się ku Hastadariusowi. Pierwsi z tych bandytów stali się Ascendentami, najważniejszymi figurami w netrollskim społeczeństwie. Netrolle Zepsucia zostały szybko wygnane podczas wojny, uciekły na północ, tam skąd przyszli ich sojusznicy. Na miejscu oddali całą swą społeczność na niezliczone katusze, okropne mutacje, zmianę przez Panie Przemian w potwory. Ostatecznie rasa się zmieniła od całkowitych podstaw. Oddała się temu, co jest typowe dla Sług - wyuzdaniu, przemianie, ewoluowaniu i walce. Pojawiały się zawsze jako awangarda sił Aliansu Sług, nieraz z dodatkową parą rąk czy oczu, a nawet z kośćmi na wierzchu.

Upadłe Netrolle brały udział w każdym konflikcie od czasów Wielkiej Wojny Klanów, będąc podstawową piechotą sił plagiatyzacji, niosąc terror hastadariusowski wszędzie tam, gdziekolwiek się pojawili. Niosąc świętą wojnę nieśli też na inne ziemie kult plagiatyzacji oraz wiarę w Hastadariusa. Brali udział w Wojnie o Pokój na Gai Bermudii, w incydencie na Linii Wschodniej, w Krucjacie Północnej, a teraz biorą też udział w Wojnie o Fantazję, jaka najwyraźniej przesądzi o ich dalszym losie. Choć plemiona te są skażone ideologią Sług to jednak znalazło się paru outsiderów, którzy postanowili się odciąć od swego ponurego dziedzictwa i ponownie stać się częścią netrollskiej społeczności[1]. Netrolle urządzają często wielkie wyprawy wojenne, paląc całkowicie wioski i miasta Upadłych Netrolli, Netelfów oddanych Hastadariusowi oraz Mrocznych Netplatyrów, jacy powstali kiedyś podczas Wielkich Wojen Klanów i netelfickich Wojen Flot.

Kultura

Rasa ta wierzy w plagiatyzację i Hastadariusa. Religie są obecne w każdym aspekcie ich życia - pokryte plugawymi inskrypcjami i pentazdą są wszystkie budynki, talerze, szafy, ubrania, a nawet sztućce i broń. Oddawszy się całkowicie temu twierdzą, że zbliżają się do wyniesienia. Całe ich życie jest poddawane temu, aby osiągnąć jak największą rozkosz, wiedzę, ilość krwi i zdrowie. Za każdym razem kiedy uznają, że należy się zmienić idą do Pań Przemian, a tam poddają się woli swojego ducha. Przy pomocy swej siły woli zmieniają ciało w sposób niemalże niemożliwy do opisania, zastępując organiczne dłonie kamiennymi szponami, a nogi w metalowe protezy[2]. Przemienieni na niewyobrażalną skalę zyskują nowe moce, zwiększa im się możliwość poznawcza oraz rośnie lojalność względem ich bóstwa. Podczas przemian wydają niewyobrażalne jęki, nie wiadomo czy z bólu, czy też nawet z radości. Cała rasa jest silnie zmilitaryzowana, a Ci co nie mogą walczyć poświęcani są na rzecz szukania wiedzy i możliwości jak osiągnąć poziom egzystencji równy Hastadariusowi.

Religia

Netrolle Zepsucia ostro wierzą w plagiatyzację. Jest to religia mieszająca się z wierzeniami w przodków, przyjmująca przez to charakter szamanizmu. Wierzą, że poprzez nią mogą powiązać się ze swoimi przodkami i z demonami, a przez to stać się najpotężniejszymi spośród Wybranych, jak siebie nazywają Sługi, używając tego zwrotu jednak jako dosyć rzadkiego synonimu dla nazwy swojej frakcji. Obecni kapelani odprawiają szereg rozmaitych rytuałów, czasem przed bitwą poświęcając całe masy jeńców. Celem ich wierzeń jest osiągnięcie poziomu egzystencji jaki dostąpił ich bóg.

Przypisy

  1. Do takich sytuacji dochodzi jednakże niezwykle rzadko i są to odosobnione przypadki.
  2. Istnieją również przesłanki wśród netrollskich czarodziejów i szamanów, że najbardziej oddani sprawie są w stanie zmienić płeć.
Angielska wersja