FANDOM

Metro Pajezd 3 Sprinter

Sprinter na peryferiach kolonii

Metro Pajezd 3 "Sprinter" jest pojazem, który nie tak jak dwa poprzednie były przeznaczone do ochrony i uczestnictwa w konwoju, ale do szybkiego zwiadu i ataków zaczepnych. Wyprodukowany został przez Metro Factories. Działo umieszczone na górze tego jeepa pozwala pasażerowi zmienić pozycję z tej obok kierowcy na działonowego obsługującego ciężkie działo solaryczne, do którego używa się zminiaturyzowanej fabryki, produkującej miniaturowe słońca wielkości piłki tenisowej. Choć są małe to pędzą z olbrzymią prędkością i zadają potężne obrażenia od wybuchu oraz podpalenia.

Możliwość zmiany posady stała się bezpieczna dzięki funkcji przeniesienia fotela. Tak więc na rozkaz pasażera lub kierowcy można zmienić pozycję fotela, dzięki czemu nie trzeba wychodzić z siedzenia, rozpinać pasów i przechodzić przez rury czy też przewody zasilające pojazd. Sprinter pozwala na szybki zwiad na peryferiach dopiero co zasiedlonej planety, a przede wszystkim jest tani w produkcji. Niektóre egzemplarze trafiły w szpony Ładu oraz Chaosu, większość jednak wykorzystują takie kolonie, jak na przykład Dickens-9.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki